شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

حضور بازیگر «کلاه پهلوی» در یک فیلم خاص +عکس

میزان: بازیگر فیلم "انزوا" گفت: برای من بخش و گزینه اصلی انتخاب فیلمنامه است و اگر اثری از لحاظ داستان خوب باشد بازی در آن را قبول می‌کنم.

امیرعلی دانایی بازیگر سینما و تلویزیوندرخصوص بازی در نقش قهرمان اول یک فیلم و بازگرداندن فیلم‌های قهرمان محور گفت: من همواره دوست داشتم در نقش‌ قهرمان یک فیلم ظاهر شوم. برای همین بازی در انزوا را پذیرفتم. این فیلم کار خودش را انجام داده و باید دید در اکران عمومی این فیلم چه پیش می‌آید.

 
 انزوا
 
وی درباره انتخاب آتی خود در عرصه بازیگری افزود:  برای من، گزینه اصلی انتخاب فیلمنامه است و اگر اثری از لحاظ داستان خوب باشد، بازی در آن را قبول می‌کنم. اصراری بر بازی نکردن در فیلم‌های اجتماعی ندارم و اگر فیلمی اجتماعی هم با فیلمنامه خوب پیشنهاد شود قبول خواهم کرد. البته فیلم قهرمان محور برای من ارجحیت دارد.
 
بازیگر سریال "کلاه پهلوی" در مورد حضور خود در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: هنوز حضورم در جشنواره فیلم فجر قطعی نیست. اگر زنده باشم در فجر حضور خواهم داشت. البته کاری به من پیشنهاد شده که امکان دارد در جشنواره فجر انتخاب نشود.
 انزوا
 
دانایی درخصوص اکران فیلم "انزوا" خاطرنشان کرد: این فیلم از آن دسته فیلم هایی است که کمتر در سینمای ایران ساخته می‌شود و امیدوارم در گیشه هم با استقبال مخاطبان روبرو شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.