جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

سینماپرس و آمار فروش فیلم های در حال اکران

آخرین آمار فروش فیلم‌ها در سینما/ «نقطه کور» طی دو روز ۵۰ میلیون فروخت

نقطه کور

سینماپرس: فیلم‌های جدید از روز چهارشنبه بر پرده سینماها اکران شد و صاحبان آثار امیدوار هستند بتوانند رونق اکران نوروزی در اکران دوم نوروز هم ادامه یابد.

فیلم های سینمایی «نقطه کور» و «تیک آف» به اکران فیلم های نوروزی اضافه شدند و فیلم «تیک آف» در دو روز اول نمایش در سینما آزادی و کورش با سانس فوق العاده روبرو شد. 

فیلم «خوب بد جلف» در تهران به فروش 9 میلیاردو 800 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 5 میلیاردو 450 میلیون تومان دست یافت که در کل فروش فیلم 15 میلیارد و 250 میلیون تومان رسید. 

فیلم «گشت 2» همچنان با اقبال مخاطبان مواجه هست و هم اینک در تهران به فروش 8 میلیاردو 950 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 6380 میلیون تومان دست یافت که فروش فیلم به 15 میلیارد و 330 میلیون تومان رسید. 

فروش سه بیگانه بدون تبلیغات ادامه دارد و به فروش 2 میلیارد و 50 میلیون تومان رسید. 

اکران فیلم «نقطه کور» با 20 سالن آغاز شد که ظرف دو روز به فروش 50 میلیون تومان رسید در هفته جاری هم اکران فیلم در شهرستان ها آغاز می شود.

فیلم سینمایی «آباجان» به فروش 1 میلیارد و 340 تومان رسید و فیلم «یک روز بخصوص» به فروش 1 میلیارد و 180 میلیون تومان دست یافت. 

فروش فیلم «ماجرای نیمروز»  براساس فروش مکانیزه فیلم تاکنون به فروش 3 میلیاردو 579 میلیون تومان را از آن خود کردو رتبه سوم در جدول فروش فیلم ها را به خود اختصاص داده است. فیلم «تیک آف» ظرف دو روز به فرو ش 59 میلیون و 311 هزار تومان رسید و «امتحان نهایی» که در گروه آزاد اکران شده است به فروش 158میلیون و 434 تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.