پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

در حاشیه جلسه هیئت دولت مطرح شد

واکنش صالحی‌امیری به لو رفتن نسخه بازبینی شده ۴ فیلم در وزارت ارشاد

سیدرضا صالحی امیری

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به خبر لو رفتن نسخه بازبینی شده ۴ فیلم در وزارت ارشاد واکنش نشان داد.

به گزارش سینماپرس، سیدرضا صالحی‌امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به موضوع لو رفتن نسخه بازبینی شده چهار فیلم در وزارت ارشاد،  گفت: وزارت ارشاد یکی از امن‌ترین نقاط برای حفظ امانت فیلم‌ها و بازبینی آنهاست که در ۶ ماه گذشته هیچ مورد مستندی در زمینه لو رفتن نسخه فیلم‌ها در آن گزارش نشده و طرح چنین مسائلی فضاسازی است که نباید توجهی به آن شود.

وی افزود: کسانی که چنین ادعایی را مطرح می‌کنند، یک برگه سند در این باره به من ارائه دهند تا من در اولین فرصت موضوع را پیگیری کنم و به آنان پاسخ دهم.

وزیر ارشاد با اشاره به بازنگری در قانون مطبوعات، افزود: یکی از اقدامات مهمی که در این دولت انجام شد و  جزو افتخارات این دولت است، بازنگری در قانون مطبوعات بود که بعد از دو سال بحث و بررسی در کمیسیون فرهنگی و برگزاری جلسات کارشناسی، نهایتا در سه جلسه هیئت دولت، ۹۲ بند از این قانون تصویب شد و موفق شدیم که آن را به نتیجه برسانیم.

وزیر ارشاد اضافه کرد: بخشی از این لایحه به قانون جرائم کیفری و حوزه قوه‌ قضائیه مربوط است که باید با هماهنگی کمیسیون لوایح، کارهایش انجام شود، اما آنچه که در این زمینه به حوزه دولت مربوط می‌شد، کاملا انجام شده و برای اصحاب رسانه و مطبوعات بیشترین حقوق را قائل شده‌ایم که یکی از مترقی‌ترین قوانین درباره مطبوعات پس از انقلاب است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.