پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱

حجت الاسلام رئیسی در گفتگوی ویژه خبری:

اولویت ما در هنر نجات «سینما» از وضعیت فعلی است/ برای «سینما» برنامه دارم

حجت الاسلام رئیسی

سینماپرس: حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: خود هنرمندان ما می‌توانند در اداره فرهنگ صاحب‌نظر باشند و دولت هم فقط می‌تواند نظارت کند. اولویت ما مسئله هنر و نجات سینما از این وضعیت است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری که از شبکه 2 سیما پخش شد، در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه های موردنظرش در خصوص مسئله فرهنگ اظهار داشت:کشور و انقلاب ما فرهنگی است آنچه در فرهنگ از همه مظلوم‌تر است، هنر است. هنر در کشور ما همواره با تعهد همراه بوده ما باید در مسائل مختلف مانند سینما و شعر کارهای زیادی انجام دهیم که هنرمندان هم خودشان در این زمینه صاحب‌نظر و دغدغه‌مند هستند و دولت هم می‌تواند به عنوان ناظر در این زمینه عمل کند. لذا اولویت اول ما در این موضوع هنر است.

این نامزد ریاست جمهوری در پایان صحبتهایش در خصوص مسئله فرهنگ گفت: امروز فرهیختگان و هنرمندانی داریم که دغدغه دارند و خودشان می توانند در اداره امور صاحب نقش باشند و دولت هم می تواند ناظر بر کار آن ها باشد.خود هنرمندان ما می‌توانند در اداره این کار صاحب‌نظر باشند و دولت هم فقط می‌تواند نظارت کند. اولویت ما مسئله هنر و نجات سینما از این وضعیت است.حتما در همه ابعاد هنر به ویژه در سینما برنامه دارم. خود سینماگران می توانند با نظارت دولت، کارهایی را انجام بدهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.