دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

برخورد دوگانه برخی نامزدهای انتخاباتی با اهالی فرهنگ و هنر/ ایوبی مسئول کمیته هنرمندان ستاد روحانی شد!؟

روحانی-ایوبی-جنتی

سینماپرس: بکارگیری وزیر سابق ارشاد و رئیس سابق سازمان سینمایی دولت تدبیر و امید که کارنامه ناموفقی در حوزه فرهنگ دارند در ستاد تبلیغاتی روحانی، نشانه های واضحی از عدم تغییر در رویه رئیس جمهور فعلی در صورت تصدی مجدد این سمت در حوزه فرهنگ و هنر دارد.

به گزارش سینماپرس پس از انتخاب علی جنتی وزیر ارشاد معزول دولت یازدهم به عنوان مسئول تبلیغات ستاد روحانی، شنیده های موثق حکایت از آن دارد که حجت الله ایوبی رئیس سابق سازمان سینمایی نیز به عنوان مسئول کمیته هنرمندان تعیین شده است.
این خبر در حالی مطرح گردیده که عدم رضایت سینماگران از عملکرد ایوبی در زمان مدیریتش بر سازمان سینمایی و کوتاهی های وی در خصوص وضعیت معیشتی و اقتصادی فعالان سینمایی باعث گردیده بود اعتراضات گسترده ای دراین زمینه شکل گیرد و برکناری وی ازین سمت باعث خرسندی بسیاری از آنان گردد.
این نوع برخورد دوگانه با جامعه هنری و سینمایی که نمونه های آن در طول ۴ سال گذشته به کرات دیده شده، بی تردید ناشی از اندیشه های تیم مشورتی روحانی است که اهالی فرهنگ و هنر را بازیچه ای برای منافع جناحی و حزبی خود می دانند. این روزها حضور پررنگ ایوبی در جشنواره جهانی فیلم فجر نیز خود می تواند موید همین مطلب باشد.
حال با بکارگیری وزیر سابق ارشاد و رئیس سابق سازمان سینمایی دولت تدبیر و امید که کارنامه ناموفقی در حوزه فرهنگ دارند در ستاد تبلیغاتی روحانی، نشانه های واضحی از عدم تغییر در رویه رئیس جمهور فعلی در صورت تصدی مجدد این سمت در حوزه فرهنگ و هنر دارد و این امر می تواند خبری ناخوشایند برای اهالی فرهنگ و هنر محسوب گردد.
بنابراین گزارش شنیده شده سید محمود رضوی نیز به عنوان مسئول کمیته هنرمندان ستاد قالیباف مشغول به فعالیت شده و هرچند سید محمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم به عنوان مسئول کمیته هنرمندان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تعیین شده، ولی هنوز ستاد رئیسی در زمینه کمیته هنرمندان خود تصمیمی اتخاذ ننموده است.
بنابر خبرهای موجود سایر کاندیداهای ریاست جمهوری نیز در زمینه ارتباط با هنرمندان و سپردن مسئولیت کمیته هنرمندان خود تصمیمی اتخاذ نکرده اند.

نظرات

  • ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۸
    2 1
    مسئولیت آقای ایوبی در کمیته هنرمندان ستاد روحانی یعنی اینکه آقای روحانی برای هنر بازهم برنامه ندارد
  • ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۷
    0 0
    خیانت در سینمای تدبیر وامید را فقط باید با خدا طرح کرد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.