جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸

رییس سازمان سینمایی در پاسخ به سینماپرس:

قطعا تغییرات و تفاوت هایی در جشنواره فجر خواهیم داشت/ بازنگری در تفکیک دو بخش ملی و جهانی

محمد مهدی حیدریان

سینماپرس: رئیس سازمان سینمایی اظهار داشت: قطعا تغییرات و تفاوت هایی در جشنواره خواهیم داشت اما این که این تغییرات با تفکیک دو بخش ملی و جهانی همراه شود یا خیر ظرف ۲ ماه آینده مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس،  محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی در پاسخ به سوال خبرنگار سینماپرس در خصوص اینکه آیا جشنواره فیلم فجر سال آینده نیز به صورت تفکیک شده بخش ملی و جهانی برگزار می شود یا خیر، بیان کرد: برای تصمیم گیری در این زمینه بسیار زود است. البته این را هم باید بگویم که بعد از پایان جشنواره فیلم فجر سال گذشته یک کمیته فنی تشکیل شده است که بررسی های لازم درباره چگونگی برگزاری جشنواره صورت گیرد. قطعا تغییرات و تفاوت هایی در جشنواره خواهیم داشت اما این که این تغییرات با تفکیک دو بخش ملی و جهانی همراه شود یا خیر ظرف ۲ ماه آینده مشخص می شود.

حیدریان در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا محمد حیدری به عنوان دبیر جشنواره ملی فیلم فجر ابقا می شود، گفت: برنامه ها، سازمان و تشکیلات را معرفی می کند و سازمان نیز مدیر خود را معرفی می کند. باید دید ساز و کارهای جشنواره چه می شود و از چه بخش هایی تشکیل می شود تا برای آن مدیر مناسب انتخاب شود.

نظرات

  • علي ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۵
    2 0
    جناب اقاي حيدريان خدا قوت انشالله كه با بهره گيري از افراد شايسته ومتخصص در حوزه سينما شاهد رشد وشكوفايي جشنواره ها باشيم چون تا الان كه افرادتصميم گير اين حوزه نه تخصصي داشتند نه تعهد متاسفانه اين هم از محصولات ايوبي است
  • رضايي ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۴
    0 0
    بعضي از مديران و كاركنان خدوم واقعي كه ناحق و به شكل نامناسب از سازمان رفتند، بايد برگردند و از آنان كمك گرفت

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.