شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

شورای پروانه نمایش تشکیل نشد/ بلاتکلیفی فیلم‌های اکران دوم نوروزی

شورای پروانه نمایش-خاموشی-صدرعاملی-جعفری جلوه-مرقاتی-افروغ-اسفندیاری-رضابالا-کرمی-طائرپور

سینماپرس: با توجه به عدم تشکیل شورای پروانه نمایش در روز چهارشنبه، فیلم‌های متقاضی اکران دوم نوروز هنوز پروانه نمایش از وزارت ارشاد دریافت نکرده و در بلاتکلیفی بسر می‌برند.

به گزارش سینماپرس، فیلم‌های اکران دوم نوروزی در شرایطی امکان ثبت در شورای صنفی نمایش خواهند داشت که مجوزهای لازم از وزارت ارشاد برای نمایش فیلم‌ها صادر شود. متاسفانه روز چهارشنبه (16 فروردین) جلسه شورای پروانه نمایش در وزارت ارشاد به دلیل عدم حضور معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی تشکیل نشد.

حبیب ایل بیگی که در جشنواره نهج کربلا به همراه  احمدرضا درویش کارگردان فیلم سینمایی «رستاخیز» به عراق سفر کرده بود نتوانست در جلسه شورای پروانه نمایش حاضر شود و به همین دلیل اولین جلسه شورا در سال جدید تعطیل شد. این درحالی است که شورای صنفی نمایش در جلسه روز 14 فروردین ماه اعلام داشت تا روز دوشنبه 20 فروردین ماه قرارداد سرگروه‌های سینمایی برای اکران دوم نوروزی به شورای صنفی نمایش ارائه شود. 

متقاضیان فیلم‌های اکران دوم نوروزی به دلیل نداشتن پروانه نمایش از سوی وزارت ارشاد با مشکل مواجه می‌شوند و تا پروانه نمایش فیلم‌ها صادر نشود امکان بستن قرارداد با سرگروه‌های سینمایی را ندارند با این اوصاف همچنان اکران دوم نوروزی در بلاتکلیفی خواهد بود.

* فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.