سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

علیرضا تابش به پشت صحنه «اکسیدان» و «خاله قورباغه» رفت

بازدید تابش از پشت صحنه فیلم سینمایی اکسیدان

سینماپرس: علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به همراه مسعود احمدیان معاون فرهنگی بنیاد عصر دیروز 16 اسفند از مکان فیلم برداری فیلم سینمایی "اکسیدان" به کارگردانی حامد محمدی و فیلم سینمایی «خاله قورباغه» بازدید کرد.

به گزارش سینماپرس، علیرضا تابش در این بازدید ضمن تقدیر از کارگردان و عوامل این فیلم به خاطر انتخاب سوژه کمدی، بر حمایت بنیاد سینمایی فارابی از فیلمسازان جوان تاکید کرد.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: بنیاد فارابی در راستای احیای ژانرهای مهجور در سینمای ایران تلاش مضاعفی را مبذول خواهد داشت. بدین منظور از جمله مضامینی که می تواند با انبوه بسیاری از مخاطبان ارتباط برقرار کند، فیلم های کمدی است.
وی با اشاره به اینکه توجه ویژه ای طی سال گذشته در خصوص تولید فیلم های مسرت بخش صورت پذیرفته است بیان کرد: امید است، این روند با رویکرد جوانان فیلمساز، شرایط بهنیه ای را برای جذب سینما دوستان فراهم کند.

تدوین این فیلم که در روزهای آخر فیلم برداری قرار دارد توسط حسن ایوبی همزمان در حال انجام است.
در خلاصه داستان «اکسیدان» آمده است: اصلان اگر می دانست گرفتن ویزا این همه دردسر دارد، اصلا عاشق نمی شد.
جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقانی، رضا بهبودی، لیندا کیانی، علی استادی ترکیب بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند .

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از نویسنده و کارگردان: حامد محمدی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، صدابردار: سعید بجنوردی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:علی صابری، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیر تولید: مجید کریمی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، منشی صحنه: فاطمه سادات سیدی، مدیر تدارکات: احمد عطایی، عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه ای: بهناز شیربانی، تهیه کننده: منوچهر محمدی.

بازدید مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از پشت صحنه «خاله قورباغه»

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به همراه مسعود احمدیان معاون فرهنگی این نهاد عصر دوشنبه ۱۶ اسفند از پشت صحنه «فیلم سینمایی خاله قورباغه» در پلاتو شماره یک بنیاد سینمایی فارابی دیدن کرد.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از روند تولید فیلم گفت: در شرایطی که ساخت آثار رئال در سینما مرسوم است، تهیه و تولید فیلم عروسکی موزیکال نوید بخش حرکتی نو در پاسخ به نیاز کودکان و خانواده ها است و حمایت بنیاد سینمایی فارابی طی ۲ سال گذشته از تولید فیلم های سینمایی کودکان و نوجوانان و همدلی صمیمانه و زحمات شورای راهبردی و سیاستگذاری سینمای کودک و نوجوان، گام های مستحکم و در عین حال پابرجایی را برای احیای مجدد این نوع آثار فراهم می کند.

وی در پایان گفت: امید است با استمرار این روند و جذب مخاطبان زیاد این عرصه، شاهد رشد و شکوفایی بیشتری در این زمینه باشیم.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: خاله قورباغه مهربان و معاشرتی که بزرگترین مشکلش تنهایی و دور افتادگی از ۹۸ بچه‌اش است، در این فیلم در کنار شخصیت‌های جدیدی چون خواهر دوقلویش با نام آبجی باجی، پزشک جنگل با نام حکیمه باجی، همسایه طماع و خلافکارش با نام سمسارباشی، یاور افسانه‌ای‌اش با نام نخودی و نوه‌هیی که هرکدام از شهری یا کشوری به سراغش می آیند، برای بچه‌ها و بزرگترها، از مفاهیمی چون عواطف خانوادگی، دوستی، نشاط، همکاری، هوشمندی، میراث فرهنگی، مدیریت بحران و... قصه می‌گوید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.