سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

شهرک سینمایی که شهری واقعی شده! +تصاویر

برترین ها:در سال 1946، دسته ای از ستاره های هالیوودی از جمله روی راجرز، دیک کورتیس و راسل هیدن تصمیم گرفتند برای ساخت فیلم های وسترن که در آن زمان بسیار پرطرفدار بودند، به مکان های دور افتاده سفر کنند و یک مجموعه غرب وحشی در بیابان های کالیفرنیای جنوبی بسازند. آن ها 6 کیلومتر به سمت شمال غرب دره یوکا رانندگی کردند که دو ساعت از لس آنجلس فاصله دارد و شروع به ساخت نماها و فضاهایی کردند که یک شهر وسترن قرن نوزدهمی را شبیه سازی می کرد. این شهر پایونیرتاون نام گرفت.

این پروژه یک موفقیت بزرگ بود. بیش از دویست فیلم وسترن و نمایش تلویزیونی در این شهر فیلمبرداری شد. همان طور که سال ها می گذشت و علایق هالیوود از وسترن به ایده های جدید تغییر کرد، کسب و کار در پایونیرتاون کاهش یافت و نقش جدیدی به خود گرفت، تبدیل به یک جاذبه توریستی شد.


اخیرا مردم شهرهای بزرگ،  هنرمندان، کارآفرینان و دیگر شخصیت ها که به دنبال استراحت و فراغت از زندگی پراسترس خود هستند به اینجا می آیند و اقامت می کنند. جولیان تی.پیندر، فیلمساز کانادایی در سال 2014 باهمسرش از لس آنجلس به پایونیرتاون نقل مکان کرد. آن ها یک کابین معدن خریدند و آن را تبدیل به یک خانه زیبا کردند.

کسب و کارهای جدید نیز در این شهر ظاهر شدند. یک استودیوی ضبط موسیقی، یک فروشگاه دامن های عجیب، پیراهن زنانه، لباس و کت چرم در این شهر وجود دارند. هم چنین می توانید در «کاخ پایونیرتاون» از غذاهای خوشمزه، کباب، برگر، ساندویچ و موسیقی زنده لذت ببرید. جمعیت این شهر در بیش از ششصد نفر است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.