دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

نامه سرگشاده تهیه کننده «جشن تولد» به تمام مدیران فرهنگیِ مسئول؛

مدیران فرهنگی محترم ، لطفا این گوشت قربانی را بین خود تقسیم کنید!

جشن تولد

سینماپرس: مهدی فیوضی تهیه کننده فیلم سینمایی «جشن تولد» با انتشار نامه سرگشاده ای به بی عدالتی و بی توجهی مسئولان فرهنگی کشور به فیلمی با موضوع مدافعان حرم واکنش نشان داد.

به گزارش سینماپرس،   متن نامه سرگشاده مهدی فیوضی تهیه کننده فیلم سینمایی «جشن تولد» به شرح ذیل است:

 به نام خداوند پُرسشگر

سلام برادران پاسخگو

شما به عنوان مدیران فرهنگی، هنری، سینمایی و تلویزیونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره شعارهای زیبا و انقلابی می دهید اما هیچ اعتنایی به آن شعارها ندارید. همیشه دم از حمایت از فیلم های ارزشی و انقلابی زده و مخالفت خود را با اکران فیلم های بی ازرش، ضد اخلاق و معاند با نظام فریاد زده اید اما تمام این ها ادعایی بیش نیست و همواره وارونه عمل شده است.

عوامل فیلم سینمایی " جشن تولد " در سخت ترین شرایط، داخل مناطق جنگی سوریه، از جان خود گذشتند تا در راستای استراتژی نیرو سازی مردمی (بسیج مستضعفین) و مقاومت در مقابل تکفیری ها، خدمتی انجام دهند. آیا شما بزرگوارانِ آبرومند، در این مسیر نورانی گامی برداشته اید که در مقابل خدا و خلق خدا پاسگو باشید؟

آیا پاسخی دارید برای اینکه چرا شورای صنفی نمایش (تحت نظارت سازمان سینمایی کشور) بدترین زمان را برای اکران فیلم اختصاص داده؟

آیا پاسخی دارید برای اینکه چرا پخش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، به فیلم سینمایی " جشن تولد " که روایت گر مظلومیت مردمان خط مقاوت و مدافعان حرم است، فقط یک سینما از حدود ۹۰ سینمایی که دارد، اختصاص داده؟ یک وقت گزارش ندهند که ۶ سینما در اختیار فیلم است که غلط بزرگی است. سینماهای دیگر فقط ۲ یا ۳ سیانس در بدترین ساعات ظهر را به فیلم اخصاص داده اند که معمولا هیچ تماشاگری در این ساعات به سینما نمی رود!

آیا پاسخی دارید برای اینکه چرا سازمان زیبا سازی شهرداری پس مدتی طولانی پیگیری، هنوز یک بیلبورد تبلیغاتی برای فیلم در سطح شهر تهران بنا نکرده؟

آیا پاسخی دارید برای اینکه چرا سازمان صدا و سیما تعداد اندکی تیزر تبلیغاتی در تعداد کمی از شبکه ها پخش می کند؟

آیا پاسخی دارید برای اینکه چرا نهادهای فرهنگی بسیج و سپاه کمترین اقدام را برای اکران این فیلم انجام داده اند؟

حال که به دلایل مختلف این فیلم مظلوم را قربانی کرده اید، حداقل بیاید جنازه آن را از روی زمین بردارید و گوشتش را بین خود تقسیم کنید ‼

امیدوارم در پیشگاه خداوند حسابگر، پاسخگو باشید.

مهدی فیوضی / تهیه کننده فیلم سینمایی جشن تولد

نظرات

  • hamed ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۰
    0 0
    متاسفانه تا بوده همین بوده... به هر حال باید به دوستان خود نیز برسند حیفه که از این گوشت به آنها نرسد!!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.