سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

تراکم کاری نمایندگان یا فرار ایوبی از منتقدان!

چرا جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با ایوبی برگزار نشد؟

ایوبی

سینماپرس: در حالی که اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه با حضور رئیس سازمان سینمایی و دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خبر داده بودند، این جلسه امروز به دلایل نامعلومی برگزار نشد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در حالی که اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه با حضور رئیس سازمان سینمایی و دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خبر داده بودند، این جلسه امروز به دلایل نامعلومی برگزار نشد.

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه سخنگوی این کمیسیون در گفتگو با خبرنگار سینماپرس دلیل عدم برگزاری این جلسه را تراکم کاری مجلس شورای اسلامی اعلام کرد و اظهار داشت: این جلسه که قرار بود امروز با حضور آقای ایوبی و داوران و دبیر جشنواره برگزار شود به دلیل تراکم کاری نماینده ها و حضور آنان در دو شیفت مجلس شورای اسلامی برگزار نشد.

اما شنیده های خبرنگار سینماپرس حاکیست که این جلسه به دلیل عدم حضور رئیس سازمان سینمایی به زمان دیگری موکول شده است. هنوز دلیل حضور نیافتن ایوبی در این جلسه مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید که واکنش سازمان سینمایی به این موضوع چه خواهد بود.

برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با حواشی بسیاری برگزار گردید که با نارضایتی سینماگران و رسانه ها همراه شد تا جایی که وزیر ارشاد از تشکیل کمیته ای ویژه برای بررسی این موضوع خبر داد و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز از برگزاری جلسه ای با حضور منتقدان و رئیس سازمان سینمایی و بررسی عوامل این نارضایتی ها خبر داده بود.

نظرات

  • ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۵۶
    1 0
    باید برای تغییر مدیر عامل انجمن سینما جوانان هم پاسخ گو باشد
  • زهرا ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۰
    1 0
    خدا کنه که فقط به موارد جناحی نپردازندو منتقدان واقعی را وارد میدان کنند. حرف حق را ناحق گفتن خطاست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.