سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

کارگردان سینما: کل جشنواره امسال اشتباه بود! +عکس

علی عطشانی در نشست خبری فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش»

میزان: کارگردان فیلم "یادم تو را فراموش" گفت: در حال رایزنی برای اکران برخی از فیلم های در صف اکران خود هستم ولی هنوز چیزی کامل مشخص نشده ولی سعی مان را برای اکران فیلم ها انجام خواهیم داد.

علی عطشانی کارگردان فیلم "یادم تو را فراموش" درباره اکران فیلم های توقیف شده خود گفت: در حال رایزنی برای اکران برخی از فیلم ها مثل "نقش نگار" و "پارادایز" هستم ولی هنوز چیزی کامل مشخص نشده ولی سعی مان را برای اکران فیلم ها انجام خواهیم داد.

 
وی در مورد نحوه برگزاری جشنواره فجر 35 ادامه داد: نامزدها و برندگان جشنواره امسال آنهایی نبود که انتظار داشتم. در کل جشنواره امسال از هیات انتخاب تا هیات داوران همه چیز اشتباه چیده شد و تصمیمات درست نبود. 


کارگردان فیلم "نقش نگار" در همین راستا اضافه کرد: با انتخاب این اعضا برای داوری بیش از به هیچ عنوان انتظار نمی رفت و این نتیجه ای که اتفاق افتاد با این هیات داوران طبیعی بود.

عطشانی با تمجید از دو فیلم "ماجرای نیمروز" و "خفه گی" خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال بسیاری از فیلم ها مثل "ماجرای نیمروز" که من بسیار دوست داشتم و "خفه گی" که ساختاری تازه داشت، باید بهتر و بیشتر دیده می شدند که متاسفانه این اتفاق از سوی جشنواره نیافتاد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.