سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

نشست «فصل نرگس» برگزار شد

تهیه کننده «فصل نرگس» تنهایی به نشست خبری آمد/ اعلام زودهنگام نامزدها، بی‌احترامی به سایر فیلم‌ها است

نشست خبری فیلم سینمایی «فصل نرگس»

سینماپرس: عوامل فیلم سینمایی «فصل نرگس» در اعتراض به اعلام زودهنگام نامزدهای سیمرغ جشنواره فیلم فجر،‌ از شرکت در نشست این فیلم خودداری کردند.

به گزارش سینماپرس، نشست خبری فیلم سینمایی فصل نرگس در حالی برگزار شد که جز تهیه کننده این فیلم، سحر صباغ سرشت هیچ یک از عوامل در نشست حضور نیافتند.

وی با تشکر از خبرنگاران و رسانه ها گفت: سوال مهم این است که چرا من تنها اینجا هستم آن هم در شرایطی که گروه فصل نرگس هیچ مشکلی با هم ندارند ما در سینماهای مردمی در کنار هم بودیم عوامل همه همراهی کردند اما امروز من تنها روبروی شما هستم.
وی در ادامه افزود: علت حضور تنهای من در این نشست، ناخوش احوالی عوامل فیلم از روند اکران فیلم ها و اعلام زودهنگام کاندیداهای جشنواره است.

صباغ سرشت ادامه داد: من امروز به تنهایی در اینجا هستم تا احترام اهالی رسانه را حفظ کنم و اگر بی رحمانه می خواستم رفتار کنم فیلم نباید امروز اکران می شد.

وی افزود: اینکه دو روز به پایان نمایش و جشن کاندیدا اعلام می شود نشانه چیست؟ ما هم نخواستیم وقت جشنواره را بگیرم چون ظاهرا ساعت شش در خانه همایش جشنی برای کاندیدای فیلم ها برگزار می شود .

صباغ سرشت در اعتراض به خبرنگاران که این کار را نوعی بی احترامی دانستند گفت: وقتی فیلمی آماده می شود برای جشنواره به این معنا نیست که ما همه چیز را قبول داریم. این جلسات بیش از آن که برای تحلیل فیلم مناسب باشد برای بیان این سخنان خوب است. ما خواستیم این نقد را شما به گوش مسئولان برسانید.

وی با انتقاد از خروج برخی افراد هنگام نمایش فیلم از سالن گفت: سر فیلم خود شاهد خروج یک منتقد معتبر بودم شما اگر فیلم را کامل نبینید چطور نقد می کنید؟ چرا با احترام، شان و وقار یک گروه حرفه ای شوخی می کنیم؟ این درست نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.