پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

مشکلات ادامه دار کاخ جشنواره و انفعال مسئولان؛

توزیع کارت های روزانه و حضور افراد غیرمرتبط با سینما و رسانه در برج میلاد/ وعده هایی که تبدیل به آرزو می شود!

برج میلاد

سینماپرس: علیرغم تأکید ویژه مسئولان برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر مبنی بر نظم ویژه در کاخ جشنواره و عدم حضور افراد بدون کارت در این مکان طی روزهای اخیر توزیع کارت های روزانه و حضور افراد غیرمرتبط با سینما و رسانه در برج میلاد رو به فزونی گذاشته و کار به جایی رسیده که حتی در پارکینگ طبقانی سالن همایش ها جایی برای پارک پیدا نمی شود!

به گزارش خبرنگار سینماپرس در حالی شامگاه دوشنبه ۱۱ بهمن از ورود یکی از بازیگران برای تماشای فیلم «دعوتنامه» در برج میلاد ممانعت به عمل آمد و سپس با پادرمیانی بهروز غریب پور به عنوان مدیر کاخ جشنواره وی امکان تماشای فیلم را پیدا کرد که طی روزهای اخیر تعدادی کارت های مهمان برای افراد صادر می شود و بسیاری از افراد هم به واسطه داشتن رابطه با برخی از مسئولان و مدیران وارد کاخ جشنواره می شوند.

حضور اقوام یکی از خبرنگاران در حالی که هیچ کارتی ندارد و یکی از مدیران بازنشسته بنیاد سینمایی فارابی در همه سانس ها با لابی وی را وارد سالن می کند مساله ای آزاردهنده است. همچنین یکی از بازیگران دسته چندم سینما شخصا در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اذعان کرد که بدون داشتن هیچ کارتی وارد سالن سینما می شود و هیچ کس هم تاکنون مانع از حضور وی نشده است!

این اتفاقات در حالی است که بنا به مشاهدات خبرنگار سینماپرس افرادی که وظیفه کنترل ورود به سالن را بر عهده دارند برخی از آشنایان خود را بدون داشتن کارت به راحتی به داخل سالن سینما می فرستند.

از سوی دیگر از شب گذشته سه شنبه ۱۲ بهمن ماه حضور تعدادی کودک در برج میلاد خاطره ناراحت کننده سال ها قبل را به یاد همه برج نشینان آورد؛ البته از ابتدا مشخص بود که مسئولان برگزار کننده جشنواره علیرغم تمامی شعارهای شان نمی توانند مانع از ورود افراد بی ارتباط با سینما و رسانه شوند و نهایت تحمل آن ها برای ممانعت از حضور افراد بی ربط با سینما تنها ۲ روز اول بود!

سوالی که بعد از دیدن این مشکلات پیش می آید این است که دلیل اهمال کاری و انفعال مسئولان فجر سی و پنج چیست؟ چرا مدیریت کاخ جشنواره و مدیران اجرایی و روابط عمومی علیرغم وعده های مکرری که داده بودند توجه بیشتری به نحوه کنترل ورود و خروج افراد ندارند تا حداقل برای یک دوره هم که شده سینمای تخصصی رسانه ها شاهد حضور افراد بی ربط و غیرمرتبط با سینما و رسانه نباشد؟

این اتفاقات در حالی است که بهروز غریب پور در گفتگویی اختصاصی با سینماپرس پیش از برگزاری جشنواره اعلام کرده بود: هماهنگی های زیادی با مدیران و پرنسل برج میلاد صورت گرفته تا تمامی راه های نفوذ عاشقان سینه چاک سینما، شناسایی و مسدود شود و خوشبختانه این اتفاق محقق شده و طی بازدیدهای مکرری که از کاخ جشنواره داشته ایم هیچ گونه راه نفوذی به داخل برج باقی نمانده است تا برخی افراد از در و دیوار بتوانند وارد کاخ جشنواره شوند و شلوغی و ازدحام بی مورد ایجاد کنند.

امسال ما برخوردی قاطعانه تر از سال های گذشته داریم و تعهد می دهم که حتی یک نفر نمی تواند بدون داشتن کارت عکسدار وارد سینمای رسانه ها شود مگر اینکه راه های خلاقانه و شیطنت آمیز جدیدی داشته باشند تا بتوانند از آن طریق به برج نفوذ کنند!

اما بنابر مشاهدات خبرنگار سینماپرس همچنان درب های ضلع شرقی مرکز همایش های برج میلاد باز است و بسیاری از افراد بدون کارت از طریق این درها وارد می شوند و کسی هم جلوی آن ها را نمی گیرد!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.