یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶

کاوه صباغ زاده در نشست خبری مطرح کرد:

تلاش کردیم بازی سارا بهرامی و حامد کمیلی تکراری نشود/ «ایتالیا ایتالیا» تجربی نیست

نشست خبری فیلم سینمایی«ایتالیا ایتالیا»

سینماپرس: کاوه صباغ زاده گفت: سارا بهرامی و حامد کمیلی با هم دو سریال کار کرده بودند و هر سه ما خیلی تلاش کردیم که حضورشان مقابل هم تکراری نباشد.

به گزارش سینماپرس، نشست رسانه ای فیلم «ایتالیا ایتالیا» با حضور کارگردان و عوامل دیگر فیلم برگزار شد.


کاوه صباغ زاده کارگردان فیلم در خصوص چگونگی شکل گیری روند تولید فیلم خود گفت: فشار زیادی روی من بود و این فشار خودش را به شکل طنز نشان داد و زمانی که فیلم نامه را نوشتم، نمی خواستم فیلم طنز بسازم.

سارا بهرامی در خصوص همکاری خود با کارگردان این فیلم گفت: من فیلم نامه را برای اولین بار که خواندم نفهمیدم موضوع آن چیست و زنگ زدم و از ایشون پرسیدم این چیه که نوشتین؟ کاوه صباغ زاده من را مجاب کرد که یک بار دیگر فیلم نامه را بخوانم و گفتم که این فیلم یا یک شاهکار خواهد شد یا طوری می شود که خودمان هم جرات دیدنش را نداشته باشیم.

مهدی صباغ راده تهیه کننده فیلم اظهار داشت: من فکر می کنم این فیلم بسیار حرفه ای ساخته شده است و من وقتی فیلم کاوه را دیدم از آن لذت بردم و هیچ بحث سخیفی در کار وجود ندارد و این فیلم نسبت به تمام فیلم هایی که میان جوان ها دیدم یک شادابی خاصی وجود داشت.

کاوه صباغ زاده در خصوص مشکلات ساخت فیلمش گفت: فراهم کردن سرمایه فیلم اول، کار سختی است و این اتفاق تقصیر هیچ کسی هم نیست، ولی مقوله دیگر هم وقت گیر بودن و سختی های طی کردن مراحل در ارشاد است. من بخشی از ماجراهای ساخته نشدن فیلم اولم را با این فیلم ترکیب کردم.

صباغ زاده در پاسخ به این سوال که علت کند بودن ریتم داستان، گفت: دلیل این اتفاق عامدانه است و این به این دلیل است که زندگی زوج فیلم جلو نمی رود؛ در ابتدا شروع رابطه همه چیز خوب جلو می رود اما بعد از یک مدت همه چیز دچار رکود می شود.

مطلبی در خصوص انتخاب لنز های فیلم گفت: اندازه نما ها پیرو دکوپاژ است و زمانی که فیلم رئال روایت می شود، باید از لنز رئال استفاده کرد و ما فکر می کردیم اگر از لنز های خیلی واید یا تله استفاده کنیم، فیلم بیشتر درگیر تکنیک می شود و نه اتفاق.

کاوه صباغ زاده گفت: سارا بهرامی و حامد کمیلی با هم دو سریال کار کرده بودند و هر سه ما خیلی تلاش کردیم که حضورشان مقابل هم تکراری نباشد.

سارا بهرامی کفت: من بازیگرم و این خیلی خوب است که نقش های متفاوت را بازی کنیم.

کاوه صباغ زاده گفت: ما خودمان خواستیم که بعضی از بخش های کار مثل کلیپ باشد و در فیلم به طور شاخص مشخص باشد.

وی ادامه داد: این فیلم تجربی نیست ولی برای من تجربه جدیدی است، این فیلم در میان فیلم های سینمای ایران شاید جدید باشد اما در سینما جهان جدید نیست.

صباغ زاده در خصوص استفاده از استوری بورد در فیلم گفت: ما استوری بورد نداشتیم ولی دکوپاژی طراحی شده داشتیم.

حامد کمیلی گفت: زمانی که فیلم نامه را خواندم برایم ریسک داشت اما بعد از صحبت هایم با کارگردان خواستم تجربه جدیدی داشته باشم و جسارت کاوه صباغ راده برایم قابل تحسین بود.

وی ادامه داد: در جشنواره جای بزرگان سینما خالی است و کیانوش عیاری و احمدرضا معتمدی از پرچمداران سینما هستند و اگر بودند سطح جشنواره عالی می شد.

کاوه صباغ زاده گفت: ما سراغ بازیگران مختلفی رفتیم و حامد کمیلی آخرین انتخابمان بود اما حامد ریسک کرد و موفق شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.