جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

انصراف «گشت ارشاد ۲» از نمایش در بخش شهرستان‌های فیلم فجر

گشت۲

سینماپرس: «گشت ارشاد ۲» ساخته سعید سهیلی به تهیه کنندگی مشترک سهیلی و حمید فرخ نژاد تنها اثری است که هیچ نمایشی در شهرستان های برگزارکننده جشنواره فیلم فجر ندارد.

‌به گزارش سینماپرس، با تصمیم تهیه کننده و کارگردان «گشت ارشاد ۲»، این فیلم در شهرستان هایی که برگزارکننده جشنواره فجر هستند، به نمایش در نمی آید. عوامل این فیلم تاکید کردند که در تلاش هستند تا به زودی شرایط اکران عمومی آن را در تهران و شهرستان ها فراهم کنند.

«گشت ارشاد ۲» در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید.

در این فیلم حمید فرخ نژاد، ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدا… یکتا، صفر کشکولی، محمد الهی، محمد رجایی، فاطمه شکری، داوود مقدادی، رضا شمس الدین، علی رحیمی، فاطمه مرتاضی، منصور نوبخت، ابوالفضل تُهرابی، ملیحه جلیلی، محمدعلی نقلی لو، هادی افضلی، محمدکریم ولدخانی، سید محسن میر اسماعیلی، شهرام احمدنیا ومهدی ماهانی به ایفای نقش می پردازند.

داستان سری دوم این فیلم از زمانی آغاز می شود که عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزادشده وبه سراغ عطا میروند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی به هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته. این سه رفیق دوباره با هم همراه شده و در پی کاری شرافتمندانه می گردند، اما پس از تلاش های بسیار سرانجام ناچار می شوند دوباره

عوامل تولید «گشت ارشاد ۲» عبارتند از کارگردان: سعید سهیلی، نویسندگان: سعید سهیلی، مهدی محمدنژادیان، تهیه کننده: سعید سهیلی، حمید فرخ نژاد، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح صحنه: عباس بلوندی، طراح لباس: مهناز غنی، تدوین: حسن ایوبی، موسیقی: امیر توسلی، صداگذار:حسین مهدوی، منشی صحنه: شیدا باسمه چی، طراح چهره پردازی: امید گل زاده، مدیر تولید:رحمت عبدالله زاده، دستیار اول کارگردان: حسن لفافیان، عکاس: محمد بدرلو.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.