شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

تشکر اسکورسیزی از تایوان برای «سکوت»

مارتین اسکورسیزی

سینماپرس: مارتین اسکورسیزی از تایوان برای کمک به خلق فیلم «سکوت» تشکر کرد.

مارتین اسکورسیزی کارگردان فیلم مذهبی «سکوت» که برای نمایش این فیلم پنجشنبه در تایوان حضور داشت، از مقامات این کشور برای همراهی برای خلق اثری که بیش از یک دهه در دست تولید بود تشکر کرد.


به گزارش رویترز، گرچه «سکوت» در ژاپن می‌گذرد و داستانی درباره مبلغان مذهبی مسیحی در قرن هفدهم را روایت می‌کند که برای مسیحیت در حال گسترش در سراسر جهان تلاش می‌کردند، اما این فیلم در تایوان ساخته شد و همه لوکیشن‌های آن در تایوان واقع بود.
 اسکورسیزی

اسکورسیزی پیش از اولین نمایش این فیلم در تایوان در گفتگو با مطبوعات گفت: این پروژه رویایی من بود که اینجا در این کشور فوق‌العاده به بار نشست و خود تایوان الهامی بزرگ برای من برای ساخت آن شد و امیدوارم موجب برکت همه شما شود.

این کارگردان افزود: بیش از ۲۵ سال ساخت این فیلم در ذهن من بود. در طول زمان به ساخت آن فکر می‌کردم و تایوان بود که در واقع به تصاویر فیلم زندگی بخشید.

اندرو گارفیلد، آدام درایور و لیام نیسون بازیگران فیلم هستند.
 اسکورسیزی

تایم نیز در این باره نوشت: در حالی که چین در حال سرمایه‌گذاری‌های بزرگ برای همراهی با هالیوود است اما تایوان نیز سعی می‌کند سهم خود را از این میان به دست آورد.

تایوان در این مسیر با ژاپن، هنگ کنگ و کره جنوبی رقابت می‌کند. این در حالی است که این کشور کارگردان بزرگی چون آنگ لی را دارد که فیلم «زندگی پای» را در سواحل جنوبی کشورش ساخت.

تایوان سوبسیدی یک میلیون دلاری به کارگردان‌هایی که در آن کشور فیلم بسازند، می‌دهد.  
 اسکورسیزی


اسکورسیزی پنجشنبه در سینمایی که این فیلم را نمایش می‌داد با خبرنگاران گفتگو کرد. این سینما در مرکز شهر تایپه و در ۱۳۰۰ مایلی توکیو پایتخت ژاپن واقع شده است.

* مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.