جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

دریافت ایمیلی تهدیدآمیز برای حضور سینماگران در مراسم تحلیف ترامپ!

ترامپ

سینماپرس: برخی از اعضای انجمن کارگردانان آمریکا ایمیلی حاوی پیامی تهدیدآمیز به سبب مشارکت در پوشش مراسم تحلیف «دونالد ترامپ» دریافت کردند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، انجمن کارگردان که مسئولیت پوشش تلویزیونی مراسم تحلیف ریاست جمهروی «دونالد ترامپ» را برعهده دارد، اعلام کرد برخی از اعضای این نهاد سینمایی ایمیلی تهدیدآمیز به سبب مشارکت در این مراسم دریافت کرده‌اند.

در بخشی از این ایمیل آمده است: "ترامپ هیولایی است که همه از آن می‌ترسیم و اغراق نیست که بگوئیم که اگر کاری انجام ندهیم او کشور را نابود خواهد کرد. نیازی به اشاره به نام افراد نیست چرا که فهرست اسامی عوامل در انتهای برنامه پوشش تلویزیونی مراسم تحلیف کفایت می‌کند و نشان می‌دهد چه کسانی واقعا به کشورشان اهمیت می‌دهند و چه کسانی چنین باوری ندارند".

انجمن کارگردانان آمریکا (DGA) نیز در واکنش به این ایمیل تهدیدآمیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: این مراسم توسط انجمن کارگردانان پوشش داده می‌شود. ما با اعضای خود در ارتباط هستیم و به آنها اطلاع می‌دهیم که از حق آنها برای کار در این پروژه حمایت می‌کنیم. ما در حال تحقیق و بررسی برای شناسایی منبع این ایمیل تهیدیدآمیز هستیم.

حداقل ۶۰ نفر از اعضای انجمن کارگردانان آمریکا در فاصله ۶ تا ۱۰ ژانویه ایمیل‌ تهدیدآمیزی را از سوی شخصی ناشناس دریافت کرده‌اند. این در حالی است که اعضای این نهاد سینمایی بر این باورند یکی از اعضای خود انجمن کارگردانان که مسئولیت استخدام سایر اعضاء را دارد اقدام به ارسال چنین ایمیلی کرده است.

مراسم تحلیف «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا امروز در حالی برگزار می‌شود که بسیاری از ستاره‌های هالیوود از مخالفان سرسخت ورود او به کاخ سفید هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.