شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

قائم مقامی: کلیپ انیمیشن «باور» یادآور دوران خوش کودکی است که صادقانه و مخلصانه با پروردگار راز و نیاز می کردیم

ایمان قائم مقامی

سینماپرس: ایمان قائم مقامی که این روزها در حال تولید یک کلیپ انیمیشن با عنوان «باور» است در رابطه با این اثر گفت: «باور» نمودی از استعدادهای هنری هنرمندان این سرزمین به روایت تصویر در قالب انیمیشن پیپر ، استاپ موشن و انیمیشن رایانه ای است که تنوع سبک ها موجب انتقال هرچه بهتر احساسات و مفهوم کلیپ می باشد و مهمتر از همه این کلیپ یادآور دوران خوش کودکی است که صادقانه و مخلصانه با پروردگار راز و نیاز می کردیم!

انیماتور فیلم سینمایی «سندباد و سارا» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: کلیپ باور یک «کلیپ» روایتی و برگرفته از واقعیت است که طی ۱۷ ماه گذشته تولید آن طول کشیده و تا اوایل فروردین ۹۶ آماده پخش می شود.

وی ادامه داد: یکی از دلایل طولانی شدن زمان تولید استفاده از سبک های مختلف می باشد؛ همچنین در «باور» علاوه بر هنرمندان ایرانی از هنرمندان سایر کشورها و ایده های تکنیکی اجرایی آن ها نیز استفاده شد و قرار است که ما برای این اثر که همه جهانیان می توانند با آن ارتباط برقرار نمایند پخش جهانی داشته باشیم.

قائم مقامی خاطرنشان کرد: در کل هدف اصلی ما تاثیر بر مخاطب بزرگسال و یاد آوری رویاهای شیرین زمان کودکی و صداقت پاکی آن زمان می باشد. «باور» قرار است بعد از آماده نمایش شدن در سینمای «پیکسار»، زیر مجموعه والت دیزنی که در زمینه انیمیشن کوتاه بیشتر متمرکز است اکران شود.

این انیماتور تأکید کرد: من به عنوان تهیه کننده و کارگردان «باور» هیچ فکری برای بازگشت سرمایه آن ندارم و دوست ندارم که روی این کلیپ قیمتی بگذارم و آن را به فروش برسانم بلکه تمایل دارم همه مردم دنیا که به کردگار توانا ایمان دارند این کلیپ را تماشا کرده و یاد باریتعالی بیفتند و این برای من بزرگترین نعمت است؛ از همین رو «باور» تاکنون به ۵ زبان زنده دنیا ترجمه شده است تا از دست بردن در متن یا ترجمه اشتباه کار در زمان اکران پیشگیری شود.

وی افزود: ما سعی کردیم با استفاده از متخصصین این امر، ترجمه ها بصورت روان و محاوره ای و کاملاً صحیح باشد. همچنین از گویندگان قدرتمندی در زمینه صدا استفاده شده که با شیوایی لحن و صوت خود، بهترین حس را به بیینده اثر انتقال دهند. به امید اینکه این کلیپ جهانی در قلب و روح بینندگان به خوبی جای گیرد.

گفتنی است؛ عوامل اصلی تولید این کلیپ عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان : ایمان قائم مقامی، نویسنده متن قلب مالک : ایمان قائم مقامی، نویسنده : زهرا توکلی، سرپرست انیمیشن : ایمان قائم مقامی، دستیار اول سرپرست انیمیشن : حسین یار احمدی، طراحی کانسپت و محیط : بهاری فرزادی فر، دیوید بالاک، کارین آرترام، طراحی استاپ موشن : سمیرابحرانی، طراحی متحرک :زهرا اسدالهی فرد، نرگس صالحی، مهسا حسینیان، خوانش فارسی : امیرنیکاری، زهراتوکلی، خوانش انگلیسی : محمدحسین‌علی‌پور، بنفشه شاهرخی، خوانش عربی : الهه حامدی
خوانش ترکیه ای : الناز باقری، خوانش هندی : ایمان قائم مقامی، خوانش چینی : چان لِئون، آهنگ سازی و تنظیم : محمدحسین‌علی‌پور، مَسترینگ:استودیو صدای‌برتر، میکس:ایمان‌قائم‌مقامی، محمدحسین‌علی‌ پور، ترجمه‌ی انگلیسی :محمدحسین‌علی‌پور، ترجمه‌عربی:مریم بوعذار، اصلاح و ویرایش : الهه حامدی، ترجمه‌ی ترکیه ای : مژگان مقامی، اصلاح و ویرایش : الناز باقری، تیم تولید : حسین یار احمدی، کمپانی لیزوار، کمپانی هُپلوئین، کمپانی جامو، کمپانی لهستان مرکزی، مشاور رسانه ای: سیدرضا منتظری.

نظرات

  • شیما ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۸:۵۲
    5 0
    عالیییییییییییییه
  • هامون ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۴
    5 0
    موفقیت باور آرزو میکنم
  • بهاری ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۲:۰۶
    5 0
    با آرزوی موفقیت برای همه دوستان باوری
  • مهدی ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۲:۲۷
    4 1
    قائم مقامی کارش درسته
  • محمدعلی ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۸
    4 0
    از صمیمه قلبم برای تمام باوری های عزیز علی الخصوص جناب مقامی آرزوی موفقیت روز افزون دارم و امید وارم پرچم ایران و بلند کنند بر فراز کوه های افتخار
  • سیمرغ سبز ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۳
    4 0
    افتخارین همگی ♡♡♡♡♡
  • رهگذرخسته ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۴
    4 0
    استاااد قائم مقامی واقعا خوشحالم تبریکککک میگم
  • انیماتور ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۰
    6 0
    Kar kardan tu en proje eftekhar bud baraye man movafaghiyat bavar arezue mane
  • سلام ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۹
    3 0
    من کلا مخالف کارهای بومی هستم . کارگردان اثر باید بپذیر که کار بومی توی دنیا جوابگو نیست . لطفا اگر کارگردان اثر این پست میخونه جوابگو باشه
  • سلام ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۰
    4 0
    ایمیلمم گذاشتم برا ارتباط لطفا ایمیلمو نمایش بدین تشکر
  • نرگس ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۴
    6 0
    یاعلی من کارو بارها تو دفترشون دیدم و از نیت خیرشون باخبرم شک ندارم پاداش این کار الهیی رو میگیرن از خدا
  • هاشمی ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۳۶
    4 0
    موفق باشین استاد :)

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.