شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

به کارگردانی امیر پورکیان

«ناکوک» در سکوت خبری ساخته شد/ ارایه نسخه اولیه به فجر

ناکوک

سینماپرس: فیلم سینمایی «ناکوک» به کارگردانی امیر پورکیان در سکوت خبری ساخته شد.

به گزارش سینماپرس، نسخه اولیه فیلم سینمایی «ناکوک» به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی خانه فیلم پروان و امیر عابدی که در سکوت خبری ساخته شده است، به دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد.

«ناکوک» یک درام اجتماعی و نخستین اثر امیر پورکیان در مقام کارگردان است که با قصه‌ای متفاوت نوع خاصی از مشکلات خانوادگی را مدنظر قرار داده است.

در خلاصه داستان «ناکوک» آمده است: آرش نوجوانی که به تازگی از بند مواد مخدر رها شده است و با مادرش زندگی می‌کند، او در کافه‌ای با دوستش که از برادر به او نزدیک‌تر است، مشغول کار است. پدر آرش که مدت‌ها قبل از ایران متواری شده و در فضای مجازی با فرزندش ارتباط برقرار کرده، قرار است به ایران بازگردد اما مساله‌ای جدید و فضای ملتهبی در راه است.

شقایق فراهانی، سعید شریف، سام حسامی و مهسا علافر بازیگران «ناکوک» هستند.
 
عوامل «ناکوک» عبارتند از کارگردان: امیر پورکیان، نویسنده: علی اصغری، تهیه‌کننده: خانه فیلم پروان و امیر عابدی، فیلمبردار: مرتضی قیدی، طراح صحنه: آبتین برقی، صدابردار: محمد شاهوردی، صداگذار: حسن ابوالصدق، طراح چهره‌پردازی: الهام اطیابی، تدوین: حامد حسینی، مدیر تولید: ایرج رحمانی، موسیقی: شهریار حدادی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا و مشاور تبلیغات و فضای مجازی: سپیده هاشمی.

امیر پورکیان که پیش از این تهیه‌کنندگی فیلم‌های «گاهی»، «خنده‌های آتوسا» و «دریا و ماهی پرنده» را در کارنامه خود داشت، فیلم «زار» به کارگردانی نیما فراهی که در ژانر وحشت ساخته شده را نیز به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ارایه کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.