چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

مراسم معارفه مدیرعامل انجمن سینمای جوانان برگزار شد؛

اعتراف ایوبی به ناکارایی انجمن سینمای جوانان در دولت تدبیر/ ایوبی: انجمن سینمای جوانان ایران از اهدافش دور شده بود

حجت اله ایوبی در سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: رئیس سازمان سینمایی که انجمن سینمای جوانان ایران را در بهترین شرایط از دولت قبل تحویل گرفته بود، ضمن اعتراف به ناکارایی مدیران وی و در نتیجه آن به گل نشاندن انجمن، گفت: مطمئن هستم که مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران بار بر زمین مانده این انجمن را بلند خواهد کرد و من به عنوان رئیس سازمان سینمایی حمایتهای لازم را از این انجمن خواهم کرد!

به گزارش سینماپرس، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره جدید انجمن سینمای جوانان صبح امروز (چهارشنبه ۸ دی‌ماه) در سازمان سینمایی با حضور حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و سیدصادق موسوی مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوان برگزار شد. 

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در این مراسم گفت: امیدوارم انجمن سینمای جوان با توجه به توانایی‌هایی که از آقای موسوی سراغ دارم در جهت اعتلای سینمای کشور حرکت کند. همچنین از تلاشهای آقای فرید فرخنده‌کیش مدیر سابق این انجمن تشکر می‌کنم. متاسفانه انجمن سینمای جوانان ایران در این اواخر از اهداف خود دور شده بود و مسیری دیگر را دنبال می‌کرد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا تحولی را در این انجمن صورت دهیم؛ این جابه‌جایی قرار بود ۳ ماه پیش انجام شود اما به علت برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تصمیم گرفته شد تا این جابه‌جایی کمی به تعویق بیفتد تا اینکه جشنواره فیلم کوتاه به کار خود پایان دهد. 

وی ادامه داد: مدیریت فرهنگی در کشور ایران کار بسیار دشواری است و درست مانند یک معادله چند مجهولی غیرقابل حل می‌ماند. انتصاب آقای موسوی به عنوان مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران پس از بررسی‌های مختلف و جلسات گوناگون صورت گرفت. من از آقای موسوی می‌خواهم که از تمام استعداد خود استفاده کند تا این انجمن را از زمین بلند کند؛ کما اینکه می‌دانیم که وی در هر مکانی که حضور داشته‌اند، در آن مکان امید و جوشش بسیاری وجود داشته است. انجمن سینمای جوان مدیری خواهد داشت که به حرفهایشان گوش می‌دهد و از نقطه‌نظراتشان استفاده می‌کند. متاسفانه وقت بسیار اندک است و کار بسیار، من از آقای موسوی می‌خواهم که با سرعت و از همین امروز کار خود را آغاز کند و این انجمن را اعتلا بخشد. من به عنوان رئیس سازمان سینمایی در همین مکان اعلام می‌کنم که در حمایت‌هایم از انجمن سینمای جوان کوتاهی نخواهم کردم. 

سیدصادق موسوی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره انجمن سینمای جوانان ایران در ادامه این مراسم اظهار کرد: از اعتمادی که آقای ایوبی به بنده کردند تشکر می‌کنم و امیدواریم در این مدت اندکی که از عمر این دولت باقیمانده است بتوانم گامهای موثری را در این زمینه بردارم. همچنین از زحمات آقای فرخنده‌کیش تشکر می‌کنم. من اهمیت جایگاهی که امروز عهده‌دار آن شده‌ام را دانسته و می‌دانم  که آموزش حرفه‌ای جایگاه بسیار مهمی دارد. فیلم کوتاه همیشه پرچم ایران را نه تنها در کشور بلکه در سراسر جهان بالا نگه داشته است. من بر خود واجب می‌کنم از زحمات تمامی کسانی که پیش از ما این افتخارات را برای ما به ارمغان آوردند تشکر کنم. من حدود ۱۹ سال است که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام وظیفه می‌کنم و حدود یک سال و اندی است که در کنار آقای ایوبی هستم و همیشه از ایشان آموخته‌ام. 

وی ادامه داد: من امیدوارم با خردجمعی و اصلاح سیستم در انجمن سینمای جوان این مسیر را ادامه داده تا در آینده شاهد افتخارات بیشتری باشیم. بدنه انجمن سینمای جوان شاید محدود باشد اما مخاطبان بسیار انبوهی دارد. بسیار خوشحال بودم از اینکه آقای ایوبی گفتند که حامی ما خواهند بود. با توکل بر خدا، استفاده از تجربیات هیئت امناء و اصلاحیات لازم روزهای خوبی برای سینمای جوان پیش‌رو خواهد بود. 

سیدصادق موسوی پس از دریافت حکم خود از دست حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی ظهر امروز به انجمن سینمای جوانان ایران خواهد رفت.

نظرات

  • ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۰
    1 2
    خیلی دیر است البته مهم هم نیست
  • ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۹
    2 0
    یعنی ایشون که ۳۷ سالشه از ۱۸ سالگی تو ارشاده!؟ سربازی و دانشگاه نرفته وارد وزارت ارشاد شده؟
  • ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۰
    0 0
    سینمای جوان طبق اساسنامه خصوصی است اما همیشه حیاط خلوت مدیران ارشاد است
  • سهیل ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۴:۱۵
    1 1
    ایوبی با این انتخاب خودتو بیشتر بردی زیر سوال اینو بدان با این کارنامه ای که از خودت به جا گذاشتی خیلی زود خودتم رفتنی هستی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.