جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

نوابی: دلایل دوری ام از سینما و تلویزیون شخصی بود اما در حال حاضر با روحیه ای عالی به این فضا بازگشته ام

فرشید نوابی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: فرشید نوابی بازیگر سینما و تلویزیون که تاکنون تهیه کنندگی و اجرای چندین برنامه را بر عهده داشته است گفت: دلایل دوری ام از سینما و تلویزیون شخصی بود اما در حال حاضر با روحیه ای عالی به این فضا بازگشته ام و بازی ام در سریال «ماه و پلنگ» به کارگردانی احمد امینی به من روحیه توأمان داد.

بازیگر فیلم سینمایی «ذوب شدن پادشاه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: سعی من همیشه این بوده که اگر حتی نقش های کلیشه ای برای بازی پیشنهاد می شود آن نقش را متفاوت تر از نقش های قبلی ام انجام دهم و خوشبختانه «ماه و پلنگ» و شخصیت جمالی که فردی چندلایه و غیر قابل پیش بینی بود برایم جذابیت های زیادی داشت و خوشحالم که توانستم به خوبی از پس ایفای آن برآیم.  

وی سپس به فعالیت های جدیدش اشاره کرد و گفت: این روزها در حال مقدمات تولید برنامه «سینه موزیک» برای معرفی جوانان مستعد در حوزه سینما و موسیقی هستم که برای اولین بار قرار است در یکایک استان های کشور ساخته شود و از تمامی شبکه های استانی پخش گردد.

مجری برنامه تلویزیونی «سینما اکران» ادامه داد: طرح تولید این برنامه را چندی قبل به معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما ارائه دادم که با استقبال آن ها مواجه گشت و تصویب شد؛ این برنامه قرار است یک مسابقه میان افرادی باشد که در زمینه بازیگری و هنر خوانندگی فعالیت می کنند اما شناخته شده نیستند.

وی تأکید کرد: «سینه موزیک» برنامه ای تلفیقی نیست و قرار است در ۲ بخش مجزا در حوزه خوانندگی و بازیگری ساخته شود و قطعاً اتفاق تازه ای است و شبیه هیچ یک از برنامه هایی که تاکنون در سیما به این شکل ساخته شده نیست.

نوابی یادآور شد: اولین بار در ایران من بودم که پایه گذار ساخت و تولید چنین برنامه هایی بودم و امروزه برنامه هایی مانند «شب کوک» رسماً از روی همان طرح قدیمی من ساخته شده اند که به دلیل کهنگی جذابیتی برای مخاطبان ندارند؛ من قصد دارم در «سینه موزیک» بسیار حرفه ای تر و محتوایی تر و جزئی نگر تر از گذشته کار کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «این زن حرف نمی زند» خاطرنشان کرد: تمام تمهیدات اندیشه شده تا افرادی که در این برنامه به عنوان برنده در هر یک از حوزه ها انتخاب می شوند بتوانند مورد حمایت جدی قرار بگیرند و وارد بازار کار حرفه ای شوند. در این برنامه قطعاً جایی برای علاقمندان به سینما و موزیک وجود ندارد و افرادی که در «سینه موزیک» حضور پیدا می کنند باید حداقل استانداردهای لازم را داشته باشند و در واقع این برنامه رقابتی برای برترین ها در این حوزه است و نه جایی برای آزمون و خطا!

وی در خاتمه این گفتگو افزود: ما قصد داریم در «سینه موزیک» افراد را بسیار معدود انتخاب کنیم و در فاز اول این برنامه قرار است در ۱۰ استان کشور فراخوان هایی را منتشر کنیم و از افراد باتجربه دعوت کنیم تا برای فیلمبرداری در استودیو حاضر شوند و پس از ضبط و پخش سری اول که در ۱۰ استان است فراخوانی برای فازهای دوم و سوم و استان های دیگر کشور نیز اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.