یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

اظهارات مدیر برکنار شده انجمن سینمای جوانان

برکناری ام مانند سنگی است که شیشه خانه را شکست/ چند روزی نقل محافل می‌شویم تا چیزهایی گم شود!

فرید فرخنده کیش

سینماپرس: فرید فرخنده‌کیش با بیان اینکه از انجمن سینمای جوانان برکنار شده، گفت: این صندلی جایگاه یک نفر نیست، اما به هرحال آنچه به این شکل اتفاق افتاده مانند سنگی است که به شیشه خانه شما زده شده و آن را شکسته‌اند. در چنین شرایطی آیا شما ناراحت نمی‌شوید؟

مدیر پیشین انجمن سینمای جوانان ایران پس از انتشار حکم انتصاب مدیر جدید برای این انجمن درباره دلیل تغییر خود و اینکه آیا استعفاء کرده است؟ بیان کرد: حدود سه ساعت قبل از برکناری در یک تماس تلفنی فقط از من تشکر شد، اما دلیلی برای این برکناری اعلام نکردند؛ با این حال در حکم مدیرعامل جدید، نکات متفاوتی ذکر شده که هر کدام از آن‌ها باید اثبات شود.

فرخنده‌کیش با اشاره به سابقه‌ی ۲۵ ساله مدیریتی خود در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد از این تغییر ناراحت است؟ خاطرنشان کرد:‌ من سال‌های زیادی در این حوزه فعالیت کرده‌ام و چنین اتفاقاتی طبیعی است. جابجایی‌ها در اختیار مدیریت کلان است و این صندلی جایگاه یک نفر نیست، اما به هرحال آنچه به این شکل اتفاق افتاده مانند سنگی است که به شیشه خانه شما زده شده و آن را شکسته‌اند. در چنین شرایطی آیا شما ناراحت نمی‌شوید؟

او درباره‌ی موقعیت شغلی خود پس از انجمن سینمای جوانان ایران گفت: فعلا مقصدم انجمن بود، اما نمی‌دانم پس از این چه می‌شود ولی قطعا در انجمن نخواهم ماند.

وی که از اسفند سال ۹۳ مدیرعامل انجمن بوده است، همچنین اضافه کرد: به نظرم باید چیزهایی گم شود و شاید این جابه‌جایی بتواند بخشی از آن موضوع را پوشش دهد، چون ما چند روزی نقل محافل می‌شویم و دو سه روز هم در این بین غنیمت خواهد بود.

نظرات

  • ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۹
    0 0
    مانند سنگی است که شیشه خانه را شکست
    • ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۳
      2 1
      این سنگ مشابه همان مانند سنگی است که آقای فرخنده کیش خانه ودیوار خانه برخی همکاران شما را در بی تفاوتی جناب عالی ویران کرد
  • سهیل ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۱۹
    1 3
    آقای فرخنده کیش شما تو این 2 سال خیلی زحمت کشیدین ممنون از تمام زحمات و خون دل خوردناتون برای جوانان ولی با شما خیلی بی رحمانه برخورد کردن و جواب زحمات شما رو دادن. ایوبی با این کار کارنامه تاریک خودشو تاریک تر کرد انشاالله وزیر ارشاد با تغییر ایشان راه به بن بست خورده سینما رو باز کند. الان دیگه وقت تغییر ایوبی هست با این حکم جدید و مشکوکی که داده.
  • علي ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۵
    2 2
    اقاي ايوبي خدا قوت هنوز صبحتهاي دكتر صالحي اميري در جمع كاركنان وزارت ارشاد كه جنابعالي هم در رديف جلو نشسته بوديد خيلي نگذشنه است اگر دقت كرده باشيد ايشان در ابتداي سخنان خود بر حفظ كرامت وحرمت انساني تاكيد كردند ويكي از مهمترين وظايف مديران در حفظ شان وكراكت انسانها دانست حتي ايشان مثال زدند كه تمام نيروها از نيروهاي محترم نگهباني وخدمه در حفظ حرمت با وزير برابرند اون وقت شما بدون اينكه به ايشان اطلاع دهيد حكم مدير جديد را امضا مي كني ودوساعت قبل به يك تلفن بسنده مي كني اين كجاش انساني است وحفظ كرامت جناب آقاي وزير اين مشتي نمونه خروار از برخوردهاي اين حوزه در حق مديران وپرسنل شما واقعا تحقيق كنيد وببنيد چه برخوردي با افراد در اين سازمان مي شود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.