دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

دوربین «بیست و یک روز بعد» در ایستگاه راه آهن خاموش شد

بیست و یک روز بعد

سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» هفته گذشته در ایستگاه راه آهن تهران به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» نخستین ساخته سینمایی سیدمحمدرضا خردمندان هفته گذشته در ایستگاه راه آهن تهران به پایان رسید و هم اکنون مراحل فنی خود را سپری می کند.

تاکنون نیمی از تدوین فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» که همزمان با فیلمبرداری آن آغاز شده بود، توسط محمدرضا مویینی و هدی مویینی انجام شده است و به زودی محمود موسوی نژاد صداگذاری آن را آغاز می کند. قرار است اولین نمایش این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر باشد.

«بیست و یک روز بعد» تازه ترین محصول حوزه هنری، ملودرامی اجتماعی از قصه زندگی نوجوانی به نام مرتضی است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبه رو می شود.

فیلمنامه این اثر توسط سیدمحمدرضا خردمندان و احسان ثقفی به نگارش درآمده است و ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی، حسین شریفی، مسعود چوبین، مهسا هاشمی، راستین عزیزپور، امیرعلی محمودی، ارکین توتونچی، ابوالفضل باشی و پیمان رسولی در آن نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان «بیست و یک روز بعد» آمده است: همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه ها قسم می خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده ...

عوامل فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» عبارتند از کارگردان سیدمحمدرضا خردمندان، نویسنده: سیدمحمدرضا خردمندان، احسان ثقفی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، مشاور کارگردان: محمد لطفعلی، طراح گریم: جلال موسوی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، تدوین: محمدرضا مویینی، هدی مویینی، مدیر تولید: ابراهیم زاهدی فر، مدیر برنامه ریزی: سعید عباسی، منشی صحنه: داریوش اسقایی، مدیر تدارکات: رسول سیدحاتمی، عکاس: نوید سجادی حسینی، تصویربردار پشت صحنه: محمد مهدی پور و مشاور رسانه ای: هادی فیروزمندی.

این فیلم محصول باشگاه فیلم سوره حوزه هنری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.