چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶

برزیده سریال می سازد؛

فیلمبرداری «پرواز در ارتفاع صفر» آغاز شد

پرواز در ارتفاع صفر

سینماپرس: فیلمبرداری سریال «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی و نویسندگی حسن برزیده با حضور برخی از بازیگران در لوکیشن منزل حاج یحیی در محله فرحزاد تهران از امروز آغاز شد.

به گزارش سینماپرس تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی و نویسندگی حسن برزیده و تهیه‌کنندگی محمد نشاط امروز چهارشنبه ۲۴ آذرماه در فرحزاد تهران آغاز ‌شد. نشاط با بیان اینکه بخشهایی از این مجموعه در پایگاه نیروی هوایی اصفهان تصویربرداری خواهد شد، تهران را لوکیشن اصلی این سریال معرفی کرد . وی همچنین از آغاز فیلمبرداری با حضور برخی از بازیگران در لوکیشن منزل حاج یحیی در محله فرحزاد تهران از امروز خبر داد. تهیه کننده فیلم پرتقال خونی، مدت فیلمبرداری در این منطقه را تا ۲۰ روز آینده دانست.

سریال «پرواز در ارتفاع صفر» قرار بود با کارگردانی محمدحسین مهدویان در خردادماه امسال کلید بخورد اما به دلیل تغییرات مدیریتی که در مرکز امور نمایشی سیما پیش آمد تولید به تاخیر افتاد.

بیژن امکانیان، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی، حمیدرضا نیکدل، بهاره ریاحی، رضا رادمنش، حدیث تهرانی، مجید جعفری، پیام داداشیان و رضا مسعودی از جمله بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی پر بازیگر هستند. سریال «پرواز در ارتفاع صفر» با ۲۴ نقش فرعی، زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران جنگ روایت می‌کند که در حوزه دفاع مقدس و بنا به سفارش مرکز امور نمایشی سیما در موسسه هدیه فیلم تولید می شود.

این مجموعه با همکاری نیروی هوایی جمهوری اسلامی و در هفت قسمت ۴۵ دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تهیه وتولید می شود که قرار است در هفته دفاع مقدس سال آینده از این شبکه روی آنتن برود.

عوامل این سریال عبارتند از نویسنده و کارگردان حسن برزیده، تهیه کننده محمد نشاط، مدیرتصویربرداری ایرج عاشوری، مدیر هنری مشکین مهرگان، طراح صحنه رضا دین محمدی، طراح لباس مرجان گلزار، چهره پرداز ایمان امیدواری، صدابردار بهمن حیدری، دستیار اول کارگردان پگاه جهاندار، برنامه ریز ژرژ هاشم زاده، مدیر تولید امیر نشاط، دستیار اول فیلمبردار سیروس کفاش، جلوه های کامپیوتری امیر رضا معتمدی، مجری طرح نظامی سرهنگ مجید جوشقانی، مدیرتولید نظامی علی عنبرانی، مدیران تدارکات امیرهوشنگ حسینی و شهرام شاهرخ، خدمات رضا بیواره، مجری طرح موسسه هدیه فیلم.

آخرین فیلم سینمایی اکران شده حسن برزیده در مقام کارگردان «مزار شریف» بود که در سال ۱۳۹۳ ساخته شد. این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر یکی از نامزدهای دریافت سیمرغ بهترین فیلم بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.