چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

«باغ های زردآلو» به جشنواره صوفیا منار بلغارستان راه یافت

باغ زرد آلو

سینماپرس: فیلم سینمایی باغ های زردآلو به کارگردانی پوریا حیدری اوره به هشتمین دوره جشنواره صوفیا منار بلغارستان راه یافت.

به گزارش سینماپرس، جشنواره صوفیا منار که بزرگترین جشنواره فیلم های اسلامی در اروپاست از١٢تا٢٩ ژانویه ٢٠١٧ در شهر صوفیا برگزار می شود.
 فیلم محصول مشترک ایران و ارمنستان است و تابستان سال گذشته در ارمنستان و بخشی در ایران فیلمبرداری شد و در ادامه تدوین و صداگذاری آن نیز در ایران انجام شده است.
باغ های زرد آلو موضوعی اجتماعی دارد و داستان زندگی آرام جوان ایرانی-ارمنی که از کودکی و پس از مهاجرت از ایران ساکن امریکا بوده است وبرای خواستگاری از دختری مورد علاقه اش برای اولین بار وارد ارمنستان می شود را روایت می کند.
فیلم به سه زبان ایرانی، ارمنی و انگلیسی ساخته شده است و بازیگران ترکیبی ازچهره های مطرح ارمنستان و سه بازیگر ایرانی هستند و می توان به پدرام انصاری، ناربه وارتان، سامول سرکیسیان، هوهانس آزویان، آزاده اسماعیل خانی، آرایک سرگیسیان، الیسون گنگی و مارو هاکوبیان به عنوان بازیگران فیلم اشاره کرد.
باغ های زردآلو پیش از این در چهلمین دوره جشنواره مونترال کانادا نیز حضور داشت.
عوامل و دست اندر کاران «باغ های زردآلو» عبارتند از:
نویسنده و کارگردان پوریا حیدری اوره، مدیرفیلمبرداری: اشکان اشکانی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، تدوین: احسان واثقی، صدابردار: سعید بجنوردی، گریم: محمود آسمانی، آهنگساز: گارگین آراکلیان، طراح صحنه: موسس هایک تادوسیان، طراح لباس: گلنارا گابریلیان، مدیرتولید: آرمین حق شنو، جلوه های ویژه میدانی :علی منصوری، عکاس: آزاد امین رشتی، تصحیح رنگ: کامران سحرخیز، مشاور رسانه ای :منصوره بسمل، طراح پوستر و مواد تبلیغاتی: بهداد صالحی، دستیاران کارگردان: آنا بیاتیان و لیلیت آبوویان، تهیه کنندگان: علی صدرایی و پوریا حیدری اوره

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.