چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

حضور پررنگ همکار رسانه های معاند در جشنواره سینما حقیقت/ نفوذ فرهنگی مورد تاکید رهبری در سازمان سینمایی جدی گرفته نمی شود؟

پرویز جاهد در سینماحقیقت

سینماپرس: گویی حضور پررنگ همکاران رسانه های معاند در مجموعه برنامه ها و جشنواره هایی که متولی آن سازمان سینمایی دولت تدبیر و امید است، پایان ندارد و هر روز باید شاهد اتفاقی جدید در این زمینه باشیم!

هنوز خاطره حضور مجری شبکه معاند «من و تو» در جشنواره جهانی فیلم فجر و خوش و بش وی با برخی مدیران جشنواره از ذهن ها پاک نشده بود که حضور پرویز جاهد، همکار رسانه های معاندی همچون بی بی سی فارسی در دبیرخانه همان جشنواره و گرفتن عکس یادگاری با کیوان کثیریان مدیر روابط عمومی جشنواره جهانی فجر خبرساز شد.

حال جالب است که با وجود انتشار این اخبار، مشاهدات خبرنگاران سینماپرس حاکی از حضور این فرد در پردیس چارسو و جشنواره سینما حقیقت دارد. حضوری که به احتمال زیاد با ارتباط گیری و ایجاد بستر همکاری و تعامل با مستندسازان و سینماگران همراه خواهد بود و معلوم نیست چه تبعات فرهنگی را در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در پی خواهد داشت!

مسیر اتفاقات و بی تدبیری مدیران سازمان سینمایی به گونه ایست که گویی پروژه نفوذ فرهنگی را که بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است جدی نگرفته و بستری شده اند که در بهترین حالت ناآگاهانه مسیر این فرآیند را برای رسانه های معاند هموار سازند! به راستی سازمان سینمایی در زمین که بازی می کند؟

نظرات

  • navid ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۰
    2 0
    ایشون منتقد فیلمن نه خبرنگار، مقاله هاش و نقدهاش در رسانه های داخلی هم چاپ میشه
  • عارف ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۴
    0 2
    چه ربطی داره، یکی وقتی نقد فیلم در شبکه های معلوم الحال خارجی وابسته به انگلیس و آمریکا داشته باشه، دیگه قابل اعتماد نیست

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.