دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

ساخت چهارمین فیلم در سکوت محض/ درمیشیان به دنبال کنجکاوی است یا حساسیت؟!

رضا درمیشیان

سینماپرس: فیلمسازی که تجربه کار ژورنالیستی داشته باشد در پردازش این مهم با مراقبت و حساسیت برخورد می کند اما گاه این حساسیت برایشان تبدیل به پاشنه آشیل و در برخی مواقع هم یک ژست تلقی می شود.

به گزارش سینماپرس،درمیشیان که به واسطه تولید اولین فیلمش «بغض» به نوعی حمایت اکثر رسانه ها را به دنبال داشت اما با فیلم دومش «عصبانی نیستم» بین دو طیف چپ و راست قرار گرفت به نوعی که فشار رسانه ها و برخی گروه ها به قدری بود که کاندیدا و برگزیده شدنش از جشنواره حذف شد و همچنان در توقیف باقی ماند و این آغاز رسمیت یافتن فیلمسازی رضا درمیشیان در بین رسانه ها و اهالی سینما شد.

حتی زمانی که «لانتوری» را ساخت هم با احتیاط روند خبررسانی را جلو برد چراکه دست به سوژه پرالتهابی زده بود و در شب اولین نمایشش در کاخ جشنواره تبدیل به شلوغ ترین سانس شد که همین موضوع تبدیل به برچسبی شد که خود سازندگان به فیلم زدند و اکنون که فیلم چهارمش «یواشکی» را ساخته است، هیچ خبری حتی از عواملش به بیرون درز نکرده است و درمیشیان که این روزها تور جشنواره گردی را با «لانتوری» دارد مشخص نشد که این فیلم را کی ساخته و چه موقع فرم جشنواره را ارائه داده است؟!

شیوه ای که خود درمیشیان در نوع خبررسانی فیلمش برگزیده است گویا چهارمین فیلمش هم از حواشی به دور نخواهد ماند!! این در حالی است که درمیشیان روزگاری روابط عمومی فیلم هم بوده اما کمترین مصاحبه و حرفی را از وی حتی درباره فیلمهایش شاهد هستیم.

* سینما ایران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.