شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

پوتین به بازیگر فیلم های اکشن هالیوود پاسپورت روسیه داد

استیون سیگال-ولادمیر پوتین

سینماپرس: ولادیمیر پوتین دیروز جمعه شخصا به استیون سیگال بازیگر آمریکایی پاسپورت روسیه داد.

به گزارش سینماپرس به نقل از رویترز، رییس‌جمهوری روسیه با دادن پاسپورت روسی به بازیگر هالیوودی، گفت امیدوار است این کار به عنوان نمادی از بهبود پیوندهای شکننده بین مسکو و واشنگتن عمل کند.

سیگال در مراسمی که در کاخ کرملین برگزار شد برابر پوتین نشست و پاسپورتش را از دست او دریافت کرد. رییس‌جمهوری روسیه به سیگال گفت: به این مناسبت به شما تبریک می‌گویم و امیدوارم این کار تصوری هر چند کوچک از عادی‌سازی ابتدایی روابط دو کشور باشد.

استیون سیگال نیز ضمن این که گفت به بودن در این مکان افتخار می‌کند، افزود: بعدا در این باره بیشتر صحبت خواهیم کرد.

سیگال از بازیگران اکشن هالیوود و مسلط به هنرهای رزمی است که ماه پیش شهروندی روسیه به وی اهدا شد. این در حالی است که پوتین از هواداران هنرهای رزمی است.

بیش از یک دهه است که استیون سیگال ۶۴ ساله ارتباط تنگاتنگی با روسیه و پوتین دارد و فیلم‌های او چون «تحت محاصره» و «تک تیرانداز» در روسیه مخاطب زیادی داشته‌اند.

البته سیگال تنها چهره مشهوری نیست که شهروندی روسیه را پذیرفته و ژرار دوپاردیو بازیگر مشهور فرانسوی نیز سال ۲۰۱۳ شهروند روسیه شد.

استیون سیگال که در دهه هشتاد و نود میلادی با بازی در فیلم های حادثه‌ای و رزمی در اوج شهرت بود، چند سالی است که از فهرست هنرمندان پولساز هالیوود خارج شده و در آثار کم اهمیتی بازی می‌کند. وی اواخر تابستان نیز به دعوت الکساندر لوکاشنکو به منزل ییلاقی رییس جمهوری بلاروس در شمال شهر مینسک رفته بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.