چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

عبدالحسن برزیده و مهتاب کرامتی برای «مزارشریف» برگزیده جشنواره هند شدند

مزار شریف-سکوت رعنا

سینماپرس: عبدالحسن برزیده و مهتاب کرامتی برای فیلم «مزارشریف» و صبا مهدوی برای فیلم «سکوت رعنا» برگزیده جشنواره فیلم «تامیل نادو» هند شدند.

به گزارش سینماپرس ، جوایز بهترین کارگردانی ، بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر کودک جشنواره بین‌المللی فیلم «تامیل نادو» هند به سازمان سینمایی حوزه هنری رسید.

در مراسم پایانی چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم «تامیل نادو» هند فیلم سینمایی «مزارشریف» توانست دو جایزه بهترین کارگردانی برای عبدالحسن برزیده و بهترین بازیگر زن برای مهتاب کرامتی را از آن خود کند. همچنین فیلم سینمایی «سکوت رعنا» جایزه بهترین بازیگر کودک را برای نقش رعنا با هنرمندی صبا مهدوی به دست آورد.

 فیلم سینمایی «مزارشریف» به کارگردانی حسن برزیده و «سکوت رعنا» به کارگردانی بهزاد رفیعی در بخش رقابتی این جشنواره به نمایش درآمدند.

فیلم سینمایی «مزارشریف» که در سی و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین جلوه‌های ویژه و سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را دریافت نمود، پیش‌تر در چندین جشنواره بین‌المللی حضور داشت.

فیلم سینمایی «سکوت رعنا» پیش از این نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین‌المللی فیلم کودک شارجه و جایزه بهترین فیلم کودک از جشنواره های «کیندرکینو» کشور آلمان و «سیلک رود» کشور ایرلند را از آن خود کرد. همچنین در نوزدهمین جشنواره کودک هند به نمایش درآمد که با استقبال بی نظیر تماشاگران روبرو شد.

جشنواره بین‌المللی فیلم «تامیل نادو» از 19 الی 21 آبان ماه در شهر چنای کشور هند برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.