دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

فراخوان کارگاه جشنواره صنعتی در دانشگاه هنر منتشر شد

جشنواره فیلم های صنعتی*

سینماپرس: فراخوان ثبت‌نام کارگاه عکاسی صنعتی با تدریس داریوش کیانی که در دانشگاه هنر برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، کارگاه عکاسی جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با تدریس داریوش کیانی که از عکاسان و مدرسان عکاسی تبلیغاتی و صنعتی است، چهارشنبه ۲۶ آبان‌ماه ساعت ۱۴ تا ۱۷ ویژه دانشجویان در تالار فارابی دانشگاه هنر برگزار خواهد شد.

عناوین این کارگاه عکاسی عبارتند از معرفی تجهیزاتی که برای عکاسی در محیط‌های صنعتی مناسب‌ترند و نحوه بسته‌بندی آن‌ها، تنظیم برنامه کار در یک پروژه عکاسی و مواردی که باید هنگام بازدید از مکان ها مدنظر قرار داد، نکاتی در خصوص تامین ایمنی تیم عکاسی در محیط‌های صنعتی، مباحثی درباره مدیریت پروژه‌های عکاسی در خارج از استودیو و نمایش تمام عکس‌های چند پروژه.

هنرجویان پس از پایان کارگاه‌ با حضور در یک تور بازدید صنعتی به تولید اثر می‌پردازند و عکس ‌آن‌ها در بخش دانشجویی جشنواره شرکت داده خواهد شد.

چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.

پنجم آذر آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) است و این جشنواره دی‌ماه امسال با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.