یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

جواد عزتی به جمع بازیگران «ماجرای نیمروز» مهدویان پیوست

جواد عزتی در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: جواد عزتی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمد حسین مهدویان پیوست.

به گزارش سینماپرس، جواد عزتی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمد حسین مهدویان پیوست.فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» این روزها در آخرین مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگر قرار دارد و به زودی کلید خواهد خورد. جواد عزتی در این فیلم قرار است در نقشی بسیار متفاوت حضور داشته باشد.

پیش از این حضور مهدی پاکدل، مهرداد صدیقیان، احمد مهران فر وهادی حجازی فر در این پروژه قطعی شده بود و به زودی ترکیب کامل بازیگران دومین فیلم بلند سینمایی مهدویان معرفی می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:در محله های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان ها و کوچه ها و در پستوی خانه ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

«ماجرای نیمروز» با فیلم قبلی این کارگردان به جهت قصه گو بودن و فضا سازی بسیار متفاوت است و تمام فیلمبرداری آن در تهران و اطراف شهر انجام می شود.

از عوامل تولید «ماجرای نیمروز» می توان به:فیلمنامه:محمد حسین مهدویان و ابراهیم امینی، مدیر فیلمبرداری:هادی بهروز، طراح گریم:محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس:بهزاد جعفری، صدابردار:هادی ساعد محکم، مجری طرح:کامران حجازی، مدیر تولید:سعید شرفی کیا، جلوه های ویژه:محسن روزبهانی، برنامه ریز:وحید کاشی، دستیار اول کارگردان:عبدالرحیم صاحب الفصول، عکاس:سحاب زری باف، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی و تهیه کننده:سید محمود رضوی اشاره کرد. «ماجرای نیمروز» محصول موسسه سیمای مهر است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.