دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

عبیسی: مشکل کمبود آب و روابط عاشقانه موضوع اصلی فیلم سینمایی «حقابه» است

پونه عبیسی

سینماپرس: پونه عبیسی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در رابطه با جدیدترین فیلم خود به نام «حقابه» به کارگردانی حامد غنی که قرار است به زودی روی پرده برود گفت: مشکل کمبود آب و روابط عاشقانه موضوع اصلی فیلم سینمایی «حقابه» است و برخلاف سایر فیلم هایی که فضای خاص دارند معتقدم که این اثر سینمایی می تواند در زمان اکران با استقبال خوب مخاطبان مواجه شود.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: این اثر سینمایی در شهر یزد فیلمبرداری شده و داستان یک گروه دانشجو است که برای تحقیق در رابطه با مسأله کمبود آب و بحران های به وجود آمده راجع به این مسأله مهم به شهر یزد و کویر سفر می کنند و میان یکی از این زوج ها روابط عاشقانه ای شکل گرفته که منجر به ازدواج می شود.

عبیسی ادامه داد: تدوین این اثر سینمایی مدتی است به پایان رسیده و «حقابه» در مورد روستاهایی است که به دلیل خشکسالی دچار مشکلاتی شده اند. روستاهایی که شاید می شد با اقدامی از این حادثه پیشگیری کرد. به گفته کارگردان، هدف فیلم بررسی وضع روستاهای دور دست است که دچار خشکسالی شده و رو به ویرانی اند.

این بازیگر جوان تأکید کرد: موضوع حقابه یا همان حق آب، یکی از معضلات اساسی خیلی از کشورها است و امیدوارم که مسئولان به این اثر سینمایی توجه جدی تری داشته باشند و این فیلم باعث شود در کشور ما توجه دقیق تری به این موضوع شود.

وی در خاتمه این گفتگو افزود: علی ولیانی، غزل عبدی، یاسمین شکروی و... از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند و سایر عوامل پروژه عبارتند از: تصویربردار: مهدی مرعشی، صدابرداران: سیدمرتضی میرخلیلی و علی واعظی نسب، تدوین: سعید سلمان روغنی، تهیه کنندگان: حامد غنی و حمید بناهنزایی.

گفتنی است؛ این بازیگر جوان برادرزاده آفرین عبیسی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران است و سال ها در حوزه تئاتر و فیلم کوتاه فعالیت جدی داشته و «حقابه» اولین فیلمی است که وی در آن ایفاگر یکی از نقش های اصلی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.