دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

نمایشگاه مطبوعات و سینماگران؛

اسلاملو: فیلم ضد تکفیری «شهابی از جنس نور» به صورت مینی سریال از تلویزیون پخش می‌شود/ «سینماپرس» نقش موثری در رفع مشکل این فیلم داشت

محمد رضا اسلاملو

سینماپرس: محمدرضا اسلاملو کارگردان سینما همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات گفت: فیلم ضد تکفیری «شهابی از جنس نور» به صورت مینی سریال از تلویزیون پخش می شود و خوشبختانه بعد از گذشت سال ها مدیران مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی راش های این فیلم را در اختیار ما قرار دادند.

کارگردان فیلم سینمایی «باغ سید» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: من از رسانه هایی مانند «سینماپرس» که طی این سال ها همواره گلایه ها و دردمندی های بنده را انعکاس دادند و باعث شدند تا مشکل «شهابی از جنس نور» برطرف شود بسیار متشکر هستم.

وی ادامه داد: مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با نامه نگاری هایی که با مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی انجام دادند به نتیجه خوبی رسیدند و این تعاملات باعث شد تا بعد از سال ها راش های «شهابی از جنس نور» که در اختیار مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بود در اختیار ما قرار بگیرد.

اسلاملو خاطرنشان کرد: «شهابی از جنس نور» با حوادث امروز که در منطقه جریان دارد همخوانی دارد و می تواند در صورت پخش از تلویزیون تاثیرات خوبی را از خود به جا بگذارد؛ این روزها تدوین راش ها به پایان رسیده و قرار است که این اثر به صورت یک مینی سریال از یکی از شبکه های اصلی رسانه ملی که هنوز به صورت قطعی شبکه مشخص نشده است پخش گردد.

این فیلمساز تأکید کرد: خوشبختانه حرف های این فیلم کهنه نشده و همچنان می تواند برای مخاطبان دارای جذابیت باشد؛ من از خودم بسیار اطمینان دارم که سوژه خوبی را برای ساخت فیلمم انتخاب کرده ام و معتقدم انتخاب یک سوژه خوب و مناسب برای یک فیلم نصف موفقیت هر اثری است؛ با اینکه فیلمنامه این اثر سینمایی بیش از ۵ سال قبل به رشته تحریر درآمده اما وقتی که راش های فیلم را می بینیم متوجه می شویم که هنوز این جریانات در دنیا و منطقه وجود دارد و فضای مستند-داستانی فیلم هم کمک زیادی به همذات پنداری مخاطبان خواهد کرد تا بتوانند با فیلم اترابط شایانی برقرار کنند.

اسلاملو در خاتمه این گفتگو گفت: «شهابی از جنس نور» اکنون در مرحله دوبلاژ است؛ مرتضی شبانی موسیقی فیلم را خواهد ساخت و مدیریت دوبلاژ «شهابی از جنس نور» هم توسط آقای صمصامی انجام می شود. امیدوارم که بعد از این هم ما بتوانیم شاهد تعاملات نهادهای سینمایی برای تولید، پخش و عرضه آثار سینمای مقاومت و استراتژیک باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.