یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

عباسیان در نامه ای خطاب به رئیس سازمان سینمایی:

آقای ایوبی! به جای لاپوشانی خطاهای وزیر معزولتان به فکر جبران خطاهای خودتان باشید/ چرا نمی گویید اشتباه کرده اید؟

عباسیان - ایوبی

سینماپرس: محمدرضا عباسیان در نامه ای خطاب به ایوبی نوشت: آقای ایوبی به جای آنکه خطاهای وزیر سابق معزول را در توصیه به اعطای مجوزهای غیرقانونی به چند نفر با سوابق روشن و بدون صلاحیت در دریافت این مجوزها را لاپوشانی کنید به فکر جبران خطاهای خودتان باشید که "ان الله سریع الحساب".

به گزارش سینماپرس، در پی انتشار متنی از سوی رئیس سازمان سینمایی در دفاع از وزیر سابق ارشاد، محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر و همچنین مدیر عامل سابق موسسه رسانه تصویری با انتشار یادداشتی انتقادی واکنش نشان داد.

متن یادداشت محمدرضا عباسیان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر ایوبی

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

سلام

جواب سوالهای متعددم در نامه قبلم را ندادید که البته میدانم جوابی ندارید که بدهید اما من بازهم برای شما مینویسم. می نویسم و نمیدانم تا کی میتوان شما را معاون وزیرفرهنگ و ارشاد خطاب کرد که من برخلاف دوستانم که برایم پیام "ان الله سریع الانتقام" را میفرستند آرزو می کنم شما بر مصدر امر بمانید چرا که مورد سوال قراردادنتان پس از عزلتان یا به ظاهر استعفایتان، زمین خورده را لگد زدن میماند که هرچند در این سالها تخریب اسلافتان سنت شما بوده است اما در مرام ما نیست.

هفته گذشته نوشته هایی مظلوم نمایانه و فرافکنانه منتشر کردید. اولی را در همان کانال تلگرامیتان که پروژه تهمت افتراء و هتاکی به دروغ علیه من را در آن آغاز کردید و دیگری را در صفحه اینستاگرامتان. در عجبم چقدر تفاوت است میان کلامتان و عملتان، ظاهرتان و سیرتتان!

در دفاع از وزیر معزولتان نوشته اید: " بدگمانی، بدگویی و اتهام و افتراگرایی قبح گذشته را از دست داده و چه مصیبتی بالاتر از این ... فرهنگ و دین و سنتهای ما نکوهش می کند این بی اخلاقی ها را به هر نامی که باشد ... بدگمانی، اتهام و پشت سرگویی به هر نامی و به هرشیوه ای محکوم است و ناپسند. "

یا للعجب! واقعاً خود شما این جملات را نوشته اید که در عمل پشیزی برایشان قائل نیستید؟ بدگمانی و اتهام و پشت سرگویی را محکوم می کنید!؟ دزدی را می مانید که در فرار فریاد دزد را بگیرید سر میداد.

جلسات و ملاقات هایی را بیاد بیاورید که سرتاسر اتهام و دروغ و  پشت سرگویی من و امثال من بوده است و متاسفانه در همین روزها ادامه دارد. اگر یادتان نمی آید بپرسید تا یاداوری کنم. آنقدر در محافلتان این دروغها را تکرار کردید که خودتان هم باورتان شد و آن را در همین کانال کذاییتان منتشر کردید و بعد هم گزارش محرمانه دروغ و پر از خطای فاحشی را که تنها در اختیار مدیر حراست منصوب شما (و معزول از بالا) و خودتان بوده به رسانه همیشه در اختیارتان سپردید تا منتشر شود و البته به مصداق آیه شریفه "ومکرو و مکرو الله والله خیر الماکرین" امروز درگیر این دادگاه دنیایی گذرا هستید و بدون شک روز دیگر در محضر ارباب سریع الحساب.

اما شما که ظاهری انقدر فرهنگی و عرفانی و مولانایی دارید که با حضرت شمس همکلام میشوید و همه سازمانهای دنیا و از جمله سازمان سینمایی را به حال نماز آن پیرمرد می بخشید چرا حداقل بخشی از خطای بزرگتان را جبران نکردید و گزارش مدیر حراست فعلی سازمان سینمایی در جواب استعلام بازپرس پرونده ای که متهم آن هستید که طی آن تایید شده گزارش منتشر شده توسط شما و ایادیتان قریب یک میلیارد تومان خطا داشته است را منتشر نمی کنید. چرا نمی گویید اشتباه کرده اید؟ حال نماز آن پیرمرد طلبتان. چقدر ریاکاری؟

آقای ایوبی به جای آنکه خطاهای وزیر سابق معزول را در توصیه به اعطای مجوزهای غیرقانونی به چند نفر با سوابق روشن و بدون صلاحیت در دریافت این مجوزها را لاپوشانی کنید  به فکر جبران خطاهای خودتان باشید که "ان الله سریع الحساب".

والسلام

محمدرضا عباسیان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.