چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

یک رسانه به شایعات در مورد شهرزاد پایان داد

خانم علیدوستی! مجبور نیستید به هر خبری واکنش نشان دهید!

ترانه علیدوستی در جشن اختتامیه سریال«شهرزاد»

سینماپرس: فراموش نکنیم مردم ما حال خوبی از شنیدن اتفاقات رخ داده (صندوق فرهنگیان) ندارند. در واقع حال و احوال اقتصادی این روزهای مردم اجازه نمی‌دهد تا از شنیدن اعداد و ارقام بالا و هزار میلیاردی به سادگی عبور کنند.

به گزارش سینماپرس، هفته گذشته خبرگزاری فارس  خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه سریال شهرزاد با عنوان دیگری تولید و توزیع خواهد شد و نامش شهرزاد ۲ نخواهد بود و در ادامه این خبر به حواشی دستگیری تهیه کننده سریال پرداخته بود.

ترانه علیدوستی از انتشار این خبر با لحنی عصبانی در صفحه ایستاگران خود نوشت :

فصل دوم ”شهرزاد” یک ماه است در حال فیلمبرداریست، اسمش هم ”شهرزاد۲” است، هر خبری هم شد خودمان در اختیارتان میگذاریم، نگران نباشید و به شایعات توجه نکنید; خبرگزاریها چاره ای جز خلاقیت ندارند چون همانطور که میدانید سوژه خبر در این مملکت خیلی کم است. به اینها میگوییم رسانه های مجبور. اما به زعم بازیگر سریال شهرزاد گویا خبر این خبرگزاری مجبور کاملا صحیح است و مو لای درز آن نمی‌رود. بانی فیلم در گزارشی که امروز  منتشر کرده است  خبر منتشره فارس را در مورد سریال شهرزاد کاملا تائید کرده است.

در این گزارش آمده است:

  ممکن است عبدالله اسکندری که قطعاً از پایه‌های اساسی تولید این سریال است در کنار مدیرعامل تصویر گستر پاسارگارد(علی اسدزاده) کار را به دست بگیرند و اجازه ندهند آب از آب تکان بخورد و این سریال را پیش ببرند. کمی دور از منطق است اما ممکن است عبدالله اسکندری بخواهد نام سریال را تغییر دهد تا مجوزی که به نام محمد امامی صادر شده تولید سریال را دچار مشکل نکند. از سویی شاید پرداخت هزینه ۱۲ میلیاردی سریال «شهرزاد» که در فصل دوم حتماً گرانتر هم خواهد بود بیش از حد و توان گروه جدید باشد و شریک دیگری به این ماجرا اضافه شود. این امکان هم وجود دارد که سیدمحمد امامی چاله تمام این موارد را پیش از اتفاق ناگوار بازداشتش گرفته باشد و سریال تا انتها با آرامش و سلامت پیش برود.

در ستون بند آخر این گزارش آمده است:

فراموش نکنیم مردم ما حال خوبی از شنیدن اتفاقات رخ داده (صندوق فرهنگیان) ندارند. در واقع حال و احوال اقتصادی این روزهای مردم اجازه نمی‌دهد تا از شنیدن اعداد و ارقام بالا و هزار میلیاردی به سادگی عبور کنند. قطعاً‌ مدیریت این ماجرا کمی سخت است به خصوص اینکه مدام اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی می‌پیچد و پاسخگویی ترانه علیدوستی نه تنها گره گشا نیست بلکه این گره را کورتر می‌کند.  اما سکوت حاکم بر این سریال، از اطلاع رسانی تولید گرفته تا توضیح اتفاقات رخ داده قطعا این اجازه را می‌دهد تا هر کس با هر جایگاهی درست یا غلط درباره این موضوع تحلیل خود را داشته باشد.

لازم به ذکر است که با انتشار این خبر خانم علیدوستی مجبور خواهد شد نسبت به حواشی پیش آمده کمی متنانت پیشه کند و به شائیه و شایعات کمتر واکنش نشان دهد و مجبور نخواهد بود به هر خبری واکنش نشان دهد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.