شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

به کارگردانی صادق پروین آشتیانی

«صدای منو می‌شنوید!؟» به لواسان رسید/ پایان ۶۰ درصد فیلمبرداری

صدای منو میشنوید

سینماپرس: فیلمبرداری «صدای منو می شنوید!؟» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی از امشب در لواسان پیگیری می شود.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری «صدای منو می شنوید!؟» به نویسندگی و کارگردانی صادق پروین آشتیانی و تهیه کنندگی حسن عباسی و حسن کلامی از اوایل مهر ماه در تهران آغاز شده و تاکنون حدود ۶۰ درصد از فیلم جلوی دوربین رفته است. کاوه ایمانی نیز تدوین همزمان فیلم را آغاز کرده است.

فیلمبرداری «صدای منو می شنوید!؟» از امشب شنبه هشتم آبان ماه در لواسان پیگیری می شود و در این سکانس ها پرویز پورحسینی، نگار عابدی و مژگان بیات حضور دارند. تاکنون فیلمبرداری در لوکیشن هایی مانند جاده قدیم قم، ورلیج واریش، لواسان، مرتضی گرد و مناطقی در تهران انجام شده است. قرار است به زودی گروه برای ادامه کار عازم لوکیشن های شمال کشور شوند.

پرویز پورحسینی، مژگان بیات، نگار عابدی، سعید داخ، حسن عباسی، عطا سلمانیان، احمد نیکپور، مرتضی ایمانی، لادن قناد، ایرج افکار، مهرزاد خلیقی، پروین ملکی، حسن ناصری در این فیلم بازی دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «یک شهر... یک کلید... و یک سفر... پدر سفری را آغاز می کند... سفری که پایانی است بر سال ها سکوت... سفری برای رهایی... برای رسیدن به پسرش که از نبرد بازنگشته... سفری برای پیدا شدن یک در... برای سبز ماندن خانواده اش و برای بازگرداندن زندگی به تنها نوه اش خورشید...»

این فیلم برای شرکت در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.