جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

داستان معلمی که می‌میرد

رهبر قنبری «نسترن‌های وحشی» را آذر ماه کلید می‌زند/ تلاش برای حضور در فجر

رهبر قنبری

سینماپرس: رهبر قنبری از ساخت فیلم جدیدش با عنوان «نسترن های وحشی» در آذرماه گفت.

به گزارش سینماپرس، رهبر قنبری کارگردان سینما درباره زمان ساخت فیلم سینمایی «نسترن های وحشی» به تازگی پروانه ساخت گرفته است به مهر گفت: این فیلم یک ملودرام اجتماعی و درباره معلمی است که تلاش می‌کند یک مدرسه کوهستانی که او مشغول به تدریس در آن است، تعطیل نشود اما در اثر فعالیت‌های بسیار، این معلم در پایان فیلم می‌میرد و درواقع محوریت اصلی این فیلم درباره معلمان است.

وی افزود: می‌توان این فیلم را جزو آثار فاخر از نظر محتوایی برشمرد زیرا به یک موضوع اجتماعی، انسانی، آموزشی و تربیتی می‌پردازد. بر همین اساس می‌توانم بگویم «نسترن های وحشی» اولین فیلم «فاخر» بعد از تخریب این عنوان توسط فیلم‌های رایج است.

قنبری عنوان کرد: این فیلم به لحاظ هویت و محتوا، فرهنگی‌ترین اثری است که می‌خواهم تولید کنم از همین منظر فکر می‌کنم نهادها، سازمان‌ها و ادارات وظیفه دارند از آن حمایت کنند. در همین راستا ما با بنیاد سینمایی فارابی و آموزش و پرورش برای ساخت «نسترن های وحشی» صحبت کرده‌ایم که فارابی قرار است یک مقدار از هزینه‌های آن را تقبل کند اما هنوز با وزارت آموزش و پرورش به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

این کارگردان سینما اظهار کرد: تمام صحنه‌های این فیلم در شمال کشور و در سه شهرستان نزدیک به هم در همین منطقه فیلمبرداری می‌شود و باید بگویم که بنیاد شهید همین منطقه به لحاظ مالی ما را حمایت کرده است.

وی درباره انتخاب بازیگران بیان کرد: سعی می‌کنم از بازیگران شاخصی برای حضور در این فیلم استفاده کنم، هر چند این روزها دستمزد بازیگران بالا رفته است اما من فکر می‌کنم آنها با من کنار می‌آیند.

قنبری در پایان خاطرنشان کرد: بهترین زمان فیلمبرداری این اثر در آذر ماه است و من سعی می‌کنم در فاصله زمانی اول تا دهم آذرماه ضبط آن را آغاز کنم و به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.