چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

انتشار فراخوان بخش عکس جشنواره فیلم‌ و عکس فناوری و صنعتی

جشنواره فیلم های صنعتی*

سینماپرس: فراخوان بخش عکس چهارمین جشنواره فیلم‌ وعکس فناوری و صنعتی که دی‌ماه برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، دومین دوره بخش عکس جشنواره فیلم‌ و عکس فناوری و صنعتی با هدف معرفی توانمندی ها و دستاوردهای کشور در سه بخش صنعتی، تبلیغاتی و مجموعه عکس برگزار می‌شود. حسن هندی مدیر اجرایی بخش عکس این رویداد ملی است.

در این دوره جشنواره با توجه به آثار رسیده در دوره سوم جشنواره که سال گذشته برگزار شد، بخش عکس‌های تبلیغاتی به جشنواره اضافه شده است و علاقه مندان می‌توانند در هر سه بخش تک عکس صنعتی، تک عکس تبلیغاتی و مجموعه عکس، آثار خود را تا پنجم آذرماه به جشنواره ارسال کنند.

متن کامل فراخوان بخش عکس چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی و تعاریف بخش‌ها در سایت www.jdfest.ir منتشر شده است و ثبت نام در جشنواره نیز به صورت آنلاین و حضوری انجام می‌شود.  

شرکت‌کنندگان می توانند در بخش تک عکس صنعتی حداکثر ۵ فریم و تک عکس تبلیغاتی حداکثر ۱۰ فریم عکس و در مجموعه عکس حداکثر ۶ فریم ارسال کنند.

 هر عکاس می تواند در هر سه بخش مسابقه شرکت کند و عکس‌ها می‌توانند به صورت رنگی و یا سیاه و سفید باشند.

عکس‌های ارسالی در بخش تک ‌عکس صنعتی باید مستند بوده و از هرگونه دستکاری که جنبه استنادی عکس را مخدوش می‌کند خودداری شود. عکس‌های ارسالی نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، قاب، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرگونه نشانه‌های تصویری باشند.

چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.

پنجم آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) است و این جشنواره دی‌ماه ۹۵ با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار می‌شود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.