سه‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

ورایتی خبر داد؛

مارتین اسکورسیزی، رابرت دنیرو، آل پاچینو؛ سینمای جهان در انتظار ترکیبی استثنایی!

آل پاچینو-دنیرو-اسکوسیزی

سینماپرس: فیلم «مرد ایرلندی»، پروژه سینمایی که «مارتین اسکورسیزی» سال‌هاست قصد ساخت آن را دارد با بازی «رابرت دنیرو»، «آل پاچینو» و «جو پشی»، در ماه‌های نخستین سال آینده مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش سینماپرس، ورایتی نوشت: شنیده‌ها حاکی از آن است که فیلم «مرد ایرلندی»، پروژه سینمایی که «مارتین اسکورسیزی» سال‌هاست قصد ساخت آن را دارد با بازی «رابرت دنیرو»، «آل پاچینو» و «جو پشی»، در ماه‌های نخستین سال آینده مقابل دوربین می‌رود.

«استیو زایلیان» که پیش از این نگارش فیلم‌نامه‌های «دارو دسته نیویورکی‌»، «فهرست شیندلر» و «مانی‌بال» را در کارنامه دارد، مسئولیت نوشتن فیلمنامه «مرد ایرلندی» را بر عهده خواهد داشت و داستان فیلم نیز درباره یک تبهکار مافیایی به نام «فرانک شیرن» است که با اقتباس از کتاب «شنیدم خانه‌ها را رنگ زدی» نوشته «چارلز براندت» به نگارش درمی‌آید.

جدیدترین فیلم آماده اکران «مارتین اسکورسیزی»، «سکوت» نام دارد و داستان این فیلم بر اساس رویدادی واقعی و درباره یک مُبلغ آئین مسیحیت (لیام نیسون) در قرن هفدهم است که به ژاپن سفر می‌کند و در آنجا مجبور می‌شود دین مسیحیت را تکذیب کند و از آن روی برگرداند.

کمپانی فیلم «پارامونت» تاریخ ۲۳ سپتامبر را برای اکران محدود فیلم «سکوت» اعلام کرد تا این فیلم شرایط حضور در هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار را به دست آورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.