سه‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

آثار بخش مسابقه «فیلمنامه» جشنواره مردمی فیلم «عمار» اعلام شد

فراخوان هفتمین جشنواره عمار

سینماپرس: دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه «فیلمنامه» ششمین دوره این رویداد سینمایی-هنری را اعلام کرد.

به گزارش سینماپرس، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه «فیلمنامه» ششمین دوره این رویداد سینمایی-هنری را اعلام کرد.

بنابرین گزارش، در بخش داستانی کوتاه، «لوح تقدیر» به نویسندگی «سعید نقویان»، «سطل آشغال‌های دوست داشتنی» به نویسندگی «فاطمه آیینی»، «پشه هسته‌ای» به نویسندگی «محمد حسین امانی همدانی»، «اوباما» به نویسندگی«ابوالفضل محمدباقر» و «ملاقات در ساعت 12» به نویسندگی «محدثه پورزنگی آبادی» به عنوان نامزدهای این بخش معرفی شدند.

همچنین در بخش داستانی بلند، «رژی» به نویسندگی «مرتضی مصاحب‌نیا»، «سرگشته» به نویسندگی «اسماعیل رحیم‌زاده»، «خبرنگار ایتالیایی» به نویسندگی «محمد دیندار»، «خدمت و خیانت» به نویسندگی «مهدی رمضان‌نژاد»، «هلا» به نویسندگی «رضا کاشانی اسدی»، «این داستان، قصه نیست» به نویسندگی «فاطمه ابراهیمی»، «مشعل پنج» به نویسندگی «اکبر روح» و «شهاب الدین» به نویسندگی «مرتضی مصاحب‌نیا» به عنوان آثار منتخب بخش مسابقه اعلام شدند.

بر اساس این گزارش، در بخش پویانمایی(انیمیشن) نیز «فدائیان اسلام و ملی شدن صنعت نفت» به نویسندگی «علی عرب‌زاده»، «وضعیت قرمز»به نویسندگی «داود امینیان»، «شمع‌ها و آدم‌ها» به نویسندگی «احسان مرادی» و «سقوط اندلس» به نویسندگی «احمدرضا درفشی» آثار راه یافته بخش مسابقه این بخش انتخاب شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.