جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

مسعود ردایی خبر داد؛

«برف سرخ» بهرام توکلی اول آبان کلید می‌خورد/ ادای دینی به مجروحان غیرنظامی شیمیایی

بهرام توکلی در نشست خبری فیلم سینمایی«من دیه گومارادونا هستم»

سینماپرس: مسعود ردایی به آخرین وضعیت جدیدترین فیلم بهرام توکلی و چگونگی حضور"مالاریا"در جشنواره ورشو اشاره کرد.

به گزارش سینماپرس، مسعود ردایی تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت «برف سرخ» به کارگردانی بهرام توکلی گفت: این فیلم به طور قطع اول آبان کلید خواهد خورد و حدود پنجاه جلسه فیلمبرداری برای آن در نظر گرفتیم. اگر همه کارها طبق برنامه پیش برود، «برف سرخ» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.


وی از نقاط قوت «برف سرخ» که موجب همکاری و جذب او و توکلی در ساخت آن شده، اظهار داشت: این اثر که در زمان حال اتفاق می‌افتد، ادای دینی به مجروحان غیرنظامی شیمیایی در شهرهای مرزی کشور است و داستان زنی است که درگیر این ضایعه شده و با مشکلاتش دست و پنجه نرم می‌کند؛ این موضوع علت جذب ما جهت ساخت «برف سرخ» شد.

تهیه‌کننده «مالاریا» از حضور این فیلم در جشنواره ورشو و دریافت جایزه بزرگ بهترین فیلم چنین گفت: جشنواره ورشو جزو جشنواره‌های «الف» دنیاست که فیلم ما در بخش مسابقه بین‌الملل به اتفاق 14 اثر دیگر حضور داشت و برنده جایزه بزرگ بهترین فیلم 2016 که بالاترین جایزه این جشنواره به حساب می آید، شد.

وی افزود: ما در جشنواره ورشو چهار اکران داشتیم که در پایان هر اکران به سوالات خبرنگاران، منتقدان و تماشاگران پاسخ می‌دادیم. آن چیزی که برای این افراد جلب توجه می‌کرد، وضعیت تهران امروز، نقش جوانان در زندگی و مشکلاتی که با آنها در این شهر دست و پنجه نرم می‌کنند و مسائل اجتماعی این قشر از جامعه بود.

ردایی درباره زمان توزیع سریال «عالیجناب» اظهار داشت: این سریال آماده پخش است و توزیعش پس از ماه صفر آغاز خواهد شد.

* باشگاه خبرنگاران
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.