یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

علیخانی: «آس و پاس» برای بازگشت سرمایه اکران شد/ پیش تولید جدیدترین فیلم فرحبخش به زودی آغاز می شود

عبدالله علیخانی در نشست خبری فیلم سینمایی«آبنبات چوبی»

سینماپرس: عبدالله علیخانی تهیه کننده سینما گفت: ما دوست داشتیم «آس و پاس» را در عید سعید فطر و یا اوایل تابستان اکران کنیم که به دلیل وفور فیلم ها این امکان برایمان فراهم نشد و من نمی توانستم «آس و پاس» را برای اکران در تابستان سال آتی نگه دارم چرا که باید سرمایه ما در چرخش باشد تا بتوانیم مرتب کار تولید کنیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «مردی که موش شد» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: معتقدم هر فیلمی اگر خوب باشد در هر زمانی که روی پرده برود می تواند مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد و خوشبختانه تجربیات من در سینما باعث شده تا به فروش «آس و پاس» در فصل کنونی نیز امید داشته باشم؛ این فیلم اثری مفرح برای مردم است که می تواند ساعتی آن ها را در سالن های سینما سرگرم کرده و بخنداند و از این رو قطعاً با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: اینکه برخی از تهیه کنندگان و فیلمسازان همواره فقط زمان هایی مانند عید نوروز، تابستان و یا عید فطر را برای اکران آثارشان مناسب می دانند نکته عاقلانه ای نیست چرا که سینما در تمام طول سال نیاز به خوراک دارد و این خوراک باید برای مردم در هر زمانی فراهم باشد و برای خود من پیش آمده که فیلم هایی را برای اکران نوروز داشته ام که نتوانستند با موفقیت روبرو شوند و بالعکس فیلم هایی داشته ام که در فصل پاییز و زمستان تنور سینماها را گرم کرده اند.

علیخانی سپس در رابطه با داستان این اثر سینمایی گفت: «آس و پاس» یک کمدی – فانتزی است که رویارویی یک پسرک آس و پاس با شیخی عرب را بازگو می کند و جمعی از بهترین بازیگران سینمای کشور از جمله محمدرضا شریفی نیا، لیلا بلوکات، حسام نواب صفوی، بهاره رهنما، مهران غفوریان و... در این فیلم ایفای نقش می کنند.

این تهیه کننده افزود: بنا داریم برای «آس و پاس» تبلیغات خوبی هم انجام بدهیم و در همین راستا با سازمان صدا و سیما مذاکراتی داشته ایم که البته هنوز نتیجه نهایی آن حاصل نشده است و از سوی دیگر تبلیغات محیطی نیز برای این فیلم خواهیم داشت.

تهیه کننده فیلم سینمایی «رز زرد» سپس از ساخت جدیدترین فیلم سینمایی حسین فرحبخش خبر داد و گفت: پیش تولید جدیدترین فیلم حسین فرحبخش به زودی آغاز می شود و اگر شرایط مناسب باشد می توانیم این اثر را در جشنواره فیلم فجر رونمایی کنیم.

علیخانی خاطرنشان کرد: جدیدترین فیلم سینمایی فرحبخش اثری کمدی است که فضایی به شدت خاص، مهیج و متفاوت دارد و مذاکرات اولیه ما برای تولید این فیلم انجام شده و به زودی جدی تر وارد فاز پیش تولید می شویم و قصد داریم از چهره های مطرح و محبوب سینمای کمدی در این فیلم استفاده کنیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «آواز قو» در خاتمه این گفتگو به ادامه اکران فیلم سینمایی «آبنبات چوبی» اشاره کرد و گفت: این فیلم سینمایی همچنان فروش قابل قبولی دارد و در شهرستان ها با استقبال خوبی مواجه شده است.

گفتنی است؛ سایر عوامل تولید فیلم سینمایی «آس و پاس» عبارتند از: تهیه کننده: عبداله علیخانی/ کارگردان: آرش معیریان/ نویسنده: اصغر نعیمی/ مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی/ صدابردار: بابک اخوان/ طراح چهره پردازی: شهرام خلج/ مجری طرح: پیمان حمیدی/ مدیرتولید: مهدی چراغی/ مدیر برنامه ریزی: کریم امینی/ دستیار اول کارگردان: مریم بحرالعلومی/ طراح صحنه: رامین غفوری/ طراح لباس: گلناز گلشن/ طراح جلوه های ویژه کامپیوتری: علی تصدیقی/ طراح حرکات بدلکاری: امیر بدری// منشی صحنه: آزاده جهانبخش/ دستیار دوم کارگردان: حسین فهیم زاد/ تصویربردار پشت صحنه: هنگامه زارع / گروه صدا: حسین شریفی- رسول هادی/ گروه چهره پردازی: مهیار اعرج- زهرا فردی پور/ دستیار صحنه: فریاد صالحی/ دستیار لباس: زهره رحمانی/ گروه فیلمبرداری: مجتبی حسین زاده – حسین قطاء – مجید حسین زاده – فرهاد نصراللهی- نوید ده بالایی- هومن سعیدی / تدوین: مستانه مهاجر/ مدیر تدارکات: حامد آزادی / گروه تدارکات: حسین سرمدی – شاپور صفدری – احد صادق / ترابری: نعمت آقایی- حسن عنبرستانی- سعید سرمدی- فریدون عبداله نژاد- مصطفا خانی – اکبر دهقان- حسن محمدی. محصول: موسسه سینمایی پویا فیلم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.