یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

«به دنیا آمدن» از اکران در سینما انصراف داد/ اعتراض تهیه کننده فیلم به شورای صنفی نمایش

به دنیا آمدن

اکران عمومی «به دنیا آمدن» ساخته محسن عبدالوهاب به تهیه‌کنندگی محمد احمدی پس از دهه اول محرم منتفی شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» پیش از این قرار بود پس از دهه اول محرم در گروه سینمایی ماندانا اکران عمومی شود، اما شواری صنفی نمایش فقط برای ۲ هفته زمان قرارداد این فیلم را در گروه ماندانا ثبت کرده بود و عوامل تولید فیلم هم به دلیل زمان کمی که برای اکران داشتند، تصمیم گرفتند از نمایش عمومی «به دنیا آمدن» در تاریخ فوق انصراف دهند.

محمد احمدی تهیه‌کننده این فیلم با گله از حمایت نکردن از اکران آثار فرهنگی گفت: «به دنیا آمدن» باید توسط مسئولان در اکران مورد حمایت قرار گیرد و فقط این صحبت ها نباید در حد شعار باشد و هرگز عملی نشوند. متاسفانه زمانی که برای ما در اکران در نظر گرفته بودند به اندازه ای کم بود که ترجیح دادیم از نمایش فیلم انصراف دهیم.

هدایت هاشمی، الهام کردا، بهناز جعفری، پونه عبدالکریم زاده، رضا مرتضوی، رویا جاویدنیا، مهدی امیری، اسماعیل پوررضا، مرتضی نسیم سبحان، بابک گودرزی­ نژاد، سیاوش نقشبندی، حمید محمدزاده، محمدرضا سمیعی­ فر، سپهراد فرزامی و نیکی نصیریان بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «به دنیا آمدن» که نویسندگی و کارگردانی آن برعهده محسن عبدالوهاب است، آمده است: زن و شوهری در آستانه میانسالگی برای ادامه مسیر زندگیشان با یکدیگر دچار مشکل می شوند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: محسن عبدالوهاب، تهیه کننده و مدیر فیلم­برداری: محمد احمدی، مجری طرح: محسن قرایی، صدابردار: یدالله نجفی، طراح چهره­ پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: مهدی موسوی، تدوین: سپیده عبدالوهاب، صداگذار: امیر حسین قاسمی، موسیقی: پیمان یزدانیان، برنامه ­ریز و دستیار اول کارگردان: امید جزینی، عکاس: محمد کاظم نخعی راد، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.