چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

فیلم دفاع مقدسی «صدای منو می شنوید؟!» هفته آینده کلید می‌خورد

پرویز پورحسینی

سینماپرس: با انجام تست گریم بازیگران «صدای منو می شنوید؟!»،این فیلم سینمایی بزودی جلوی دوربین خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «صدای منو می‌شنوید؟!» به نویسندگی و کارگردانی صادق پروین آشتیانی به‌تازگی وارد مرحله پیش تولید شده است و پیش بینی می‌شود هفته آینده مقابل دوربین برود.فیلم‌برداری در تهران و چند شهر دیگر انجام می‌شود و گروه این روزها علاوه بر مذاکره با عوامل پشت دوربین، مشغول انتخاب لوکیشن ها هستند.


پرویز پور حسینی، مژگان بیات، حسن عباسی، سعید داخ، عطا سلمانیان، احمد نیک پور، مرتضی ایمانی، حمید مرادی، پیمان ادیبان کیا بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این فیلم قطعی شده است و انتخاب سایر بازیگران ادامه دارد.
«صدای منو می‌شنوید؟!» اولین ساخته سینمایی پروین آشتیانی محسوب می‌شود که پیش از این در تلویزیون ساخت چندین مجموعه و تله فیلم را بر عهده داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم با مضمون دفاع مقدس آمده: حالا بعد چند سال پسرم برگشته… ایناهاش… این کلید رو به جاش به من دادن می گن بیا، خوشحال باش… پسرت او مده… کلیدی که مالیه دره… یه دری که گم شده تو این شهر لعنتی… حالا من در به در، کوچه به کوچه دنبال یه درم که به هم به گه این دو تا تیکه است خون و این کلید زنگ زده پسر مه یا نیست….

حسن عباسی و حسن کلامی تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را برعهده‌گرفته اند و سایر عواملی که تاکنون حضورشان در پروژه قطعی شده عبارتند از: مجری طرح: هادی اکبر خواه، مدیر فیلم‌برداری: سعید بختیاری، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح گریم: محمد قومی، مدیر تولید: مهناز انزهایی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: کاوه قاسم‌زاده، دستیار کارگردان: سمانه دال وند، طراح صحنه و لباس: هادی اکبر خواه، سرمایه‌گذاران: مهدی مو من زاده، محمدمهدی خرمی.

دیگر عوامل این پروژه به‌زودی مشخص خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.