چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

لی: جشنواره مقاومت، پیام درد و رنج ملت ها را به گوش دنیا می رساند

سنگراک لی در دومین روز چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

سینماپرس: سنگراک لی فیلمسازی کره ای که فیلمش در جشنواره فیلم مقاومت پذیرفته شده گفت: جشنواره مقاومت، پیام درد و رنج ملت ها را به گوش دنیا می رساند و از این رو بسیار مهم، تأثیرگذار و ارزشمند است.

این روزنامه نگار و مستندساز باسابقه کره در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: من برای جشنواره های متعددی فرم حضور پر کردم و این جشنواره یکی از بهترین هایی است که در آن پذیرفته شدم و حضور دارم و امیدوارم که جشنواره فیلم مقاومت بتواند به بهترین شکل ممکن در کل دنیا دیده شود.

وی ادامه داد: این جشنواره را از نظر تعداد شرکت کنندگان و حضور دیدگاه های متفاوت بسیار خاص است و هر فیلمسازی با هر نوع دیدگاهی می تواند در این جشنواره مهم و ارزشمند حضور داشته باشد.

لی سپس در رابطه با فیلمش اظهار داشت: شبه جزیره کره سال ها درگیر جنگ بوده و من تمام تلاشم را به کار بردم تا در فیلم خود این رنج و غم را که ملت کره درگیر آن بوده ام نشان دهم و امیدوارم که مخاطبان از تماشای آن لذت ببرند.

این فیلمساز کره ای از فیلم هایی که در این جشنواره دیده اظهار رضایت می کند و می گوید: این جشنواره توانسته با گرد هم آوردن فیلمسازان مستقل از سراسر دنیا گام موثری در جهت تغییر بردارد. سنگراک لی در فیلمش به خانواده هایی میپردازد که به واسطه جدایی دو کره، سالها بالاجبار از هم دور افتاده اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.