یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

اولین فیلم «رضا ایرانمنش» جلوی دوربین می‌رود/ لطیفی مشاور کارگردان شد

رضا ایرانمنش*

اولین فیلم سینمایی «رضا ایرانمنش» با نام «پلک» اواخر مهرماه جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش سینماپرس، رضا ایرانمنش کارگردان و بازیگر سینمای ایران درباره ساخت اولین فیلم بلند سینمایی اش گفت: خوشبختانه پرونده مورد بررسی شورای قرار گرفت و با دریافت پروانه ساخت اواخر مهرماه فیلم را جلوی دوربین می بریم.

وی درباره داستان و فضای فیلم گفت: فیلم داستان اجتماعی را در برمی‌گیرد و فضای رئال - سورئال دارد. برای نگارش و بازنویسی آن از نظرات دوستان اهل فن بهره بردم تا بتوانم در اولین اثر فضای قصه را به درستی طراحی و روایت کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «دکل» در ادامه گفت: فیلم به معضلات اجتماعی روزمره اشاره دارد و اتفاقات ساده ای برای شخصیت های داستان رخ می دهد که اگر با تامل و تعمق درباره آن تصمیم گیری می کردند اتفاق بهتری در زندگی خود رقم می زدند. فیلم تنها به ارایه و بزرگ نمایی معضل اجتماعی نمی پردازد بلکه تلاش می کنیم تا مخاطب به نتیجه مطلوب که رسیدن به راهکار مناسب است دست یابد و مسیر داستان به گونه ای باشد تا مخاطب را به سمت رفع مشکل با تفکر و تعمق هدایت کند. تلاش کردم تا فیلم تلنگری برای تماشاگر باشد تا در تصمیم گیری های کوچک هم توجه کند.

ایرانمنش درباره کاراکترهای فیلم گفت: داستان دارای کاراکترهای زیاد است و ریتم قصه تند است و به دلیل تعدد بازیگران تلاش می کنم تا از بازیگر برای سکانس های کوتاه استفاده کنم و تلاشم براین است که از بازیگرانی که سالها از فضای سینما و تصویر دور مانده اند با توجه به کاراکتر و شخصیت استفاده کنم . اکثر شخصیت های فیلم زن هستند و در این فیلم نقش یکی از مردان را برعهده خواهم گرفت .

تعدادی از عواملی که در فیلم همکاری دارند عبارتند از: نویسنده وکارگردان: رضا ایرانمنش، مشاور فیلمنامه: مریم سعیدی، تهیه کننده: حسن علیمردانی، مشاور فیلمنامه: محمدحسین لطیفی، مدیر تولید: حمید احمدی،مدیر فیلمبرداری : علی رنجبر، طراح صحنه: پیام سوری . صدابردار: مجید هاشم پور

* فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.