شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹

فدای این دستی که ماه را برکف گرفته و تقدیم به خالق ماه کرد

دل‌نوشته سردار قاسم سلیمانی برای فیلم سینمایی «ابوزینب»

سردار قاسم سلیمانی*

سینماپرس: سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در یادداشتی احساس خود را نسبت به فیلم ابوزینب بیان کرده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از فارس، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در یادداشتی احساس خود را نسبت به فیلم ابوزینب بیان کرده است.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
فدای این دستی که ماه را برکف گرفته و تقدیم به خالق ماه کرده است
می بوسم دستی را که مارا از روشنایی آن بهرمند نموده است
چه زیباست این تصویر که بر کف،تمام اخلاص جای گرفته است گرد همه این دستان پاک

فیلم «ابوزینب» به ماجرای مقاومت یک خانواده لبنانی در سال‌های اشغال این کشور به دست نیروهای رژیم صهیونیستی می پردازد. این فیلم روایتگر ایثار و فداکاری مادر خانواده‌ای است که با تحمل رنج‌های فراوان، رازی را در سینه نهفته دارد.
 این فیلم با کارگردانی علی غفاری از 22 مهر امسال روی پرده می‌رود.

نظرات

  • سینماگر ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۰
    0 0
    سلام بر سردار مخلص مقاومت . برادر عزیز جای امثال تو در جبهه ی جنگ نرم خالی است . ای کاش ذره ای از احساس تو و همت تو و شجاعت تو را کلید داران فرهنگ و هنر وسینما داشتند . بچه های بسیجی این جبهه را خانه نشین کرده اند . تشکر شما برای ما بسیار دلگرم کننده است اما ما به کمک شما نیاز داریم . حرف ما را نمی خوانند . مسئولین سینمای مقاومت دلسوزانه زحمت می کشند اما آتشبار فرهنگی دشمن همه را زمینگیر کرده . بچه های فلسطین و لبنان و یمن و بحرین و نیجریه و ... منتظرند . اما این سینما و این رویه نمی گذارد مظلومیت و رشادت و مقاومت آنها در آینه ی سینما به جهان عرضه شوند .می دانم سرتان شلوغ است اما برادرم مگر تو بیائی و موتور سینمای انقلاب و دفاع مقدس و مقاومت را آنگونه که شایسته است نام و نشان حماسه آفرینانش هست راه بیندازی .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.