شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

آهنگ فیلم ضد فتنه «ماه گرفتگی» را مجید انتظامی می‌سازد

ماه گرفتگی

سینماپرس: فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» جدیدترین ساخته مسعود اطیابی در تلاش است تا روایتی درست و قابل استناد از وقایع فتنه ۸۸ را روایت کنند.

به گزارش سینماپرس، مجید انتظامی، آهنگساز فیلم‌های مهمی چون «از کرخه تا راین»، «بوی پیراهن یوسف» و «آژانس شیشه ای» در تازه‌ترین فعالیت خود، برای فیلم «ماه گرفتگی» آهنگسازی می‌کند.

هادی انباردار تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» در ارتباط با روند ساخت این اثر سینمایی گفت: در حال حاضر در مرحله تدوین و ویژوال افکت به سر می‌بریم.

تدوین این فیلم سینمایی در مرحله راف کات نهایی است با توجه به تعداد زیاد پلان‌ها و فضاهایی که فیلمبرداری کرده‌ایم در انتهای کار باید با حضور کارگردان به انتخاب پلان‌های مورد نظر بپردازیم.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر پلان‌هایی که مشخص است باید حتما در فیلم وجود داشته باشند توسط جلوه‌های ویژه مورد تصحیح قرار گرفته تا در پایان تدوین سایر پلان‌ها نیز تروکاژ شود.

بعد از اتمام تدوین در نهایت قرار است با آهنگساز و کارگردان یک بار فیلم دیده شود و در نهایت در مورد موسیقی آن صحبت شود. انباردار گفت: ساخت موسیقی این فیلم سینمایی بر عهده مجید انتظامی است.

منبع: فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.