شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

فیلمی به کارگردانی مهدی کرم پور

«سوفی و دیوانه» با بازی «امیر جعفری» کلید خورد

سوفی و دیوانه

سینماپرس: فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» به کارگردانی مهدی کرم پور با بازی امیر جعفری کلید خورد.

به گزارش سینماپرس، پس از ۹ ماه پیش تولید و بررسی گزینه های متعدد برای نقش های اصلی، امیر جعفری پنجشنبه گذشته مقابل دوربین محمد آلادپوش مدیر فیلمبرداری «سوفی و دیوانه» رفت و پنجمین فیلم سینمایی مهدی کرم پور در لوکیشنی در بازار تهران کلید خورد.

کرم پور برای انتخاب نقش های اصلی خود گزینه های متعددی را از میان بازیگران شناخته شده و فعالان سینما و تئاتر و دانشجویان رشته های مرتبط مورد بررسی قرارداد و پس از دورخوانی ها و تمرین و اجرا در برخی لوکیشن های اصلی در هفته گذشته، قرارداد امیر جعفری و به آفرید غفاریان برای بازی در نقش های اصلی این فیلم به ثبت رسید ولی بازیگران نقش های فرعی هنوز انتخاب نشده اند. تلاش عوامل فیلم بر این است که با برنامه ریزی بتوانند فیلم را برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده کنند.

به آفرید غفاریان که نقش مقابل امیر جعفری را در این فیلم ایفا خواهد کرد دانشجوی کارشناسی رشته کارگردانی تئاتر بوده و از سال ۸۸ به بازی در تئاتر مشغول است که از این میان می توان به بازی در نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی حسن معجونی در سال ۹۴ اشاره کرد.

فیلمنامه «سوفی و دیوانه» را مهدی کرپور به همراه مهدی سجاده چی نوشته و در چندین نسخه بازنویسی شده و درامی متفاوت است که پس از گذشت پنج سال از ساخته شدن عاشقانه «پل چوبی» پنجمین اثر بلند کرم پور محسوب می شود.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از مجری طرح: شهرزاد مهدوی، مدیر فیلمبرداری: محمد آلادپوش، تدوین: نازنین مفخم، طراح صحنه و گریم: علی عابدینی، مدیر تولید: شکوفا کریمی، صدابردار: بابک اخوان، طراح صحنه: آرش صادقی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حامد شریفی نیا، دستیار دوم کارگردان: رضا عزیزی، منشی صحنه: ندا آصف، عکاس: احمدرضا شجاعی، نور: بهرام مشایی، دستیار تولید: علی مهرآسا، مدیر تدارکات: اصغر پسندپور، مجریان گریم: علی شفیعی و فیروزه پرچمی، تصویربردار پشت صحنه: صبا قاسمی.

تهیه کنندگی «سوفی و دیوانه» را هم مهدی کرم پور برعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.